Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Unexpected Spy Category.." foutmelding in Spy Sweeper

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• "Unexpected Spy Category.." foutmelding in Spy Sweeper

Als Spy Sweeper klaar is met scannen komt er een foutmelding:

'Unexpected Spy Category while inserting spyware into treeview'

Het programma blijft hier dan ook staan wachten tot er 'OK' geklikt is.
    Daarna verschijnt hij nog 1 keer (bij 1 entry die gevonden was : Cdilla) om dan netjes af te sluiten waarna Hitman Pro weer door gaat.
    Bij meerdere entries verschijnt de melding ook meerdere keren (waarschijnlijk het aantal entries plus 1)

wat kan de oorzaak zijn? en is dit op te lossen?

Al herkent en vangt Hitman Pro een heleboel meldingen van Spy Sweeper af, er zijn er vast nog een paar die ik nog nooit ben tegengekomen en die Hitman Pro dus nog niet kent. Kun je een screenshot van die melding naar mij toesturen?
    Gebruik je overigens de versie van Spy Sweeper die door Hitman Pro is geinstalleerd of heb je een abonnement?
    HitmanPro 3.6

Comment

Ik heb hetzelfde meegemaakt:

Hij blijft dit nog een paar keer herhalen, waarschijnlijk voor elk type cookie...
      Edit: dit is de Spysweeper van 1.7.4, ik heb geen eigen versie op mijn computer (ook niet gehad).

Comment

Dit ligt niet aan Hitman Pro maar aan Spy Sweeper. Sinds ik de nieuwe definities beschikbaar heb gemaakt doet Spy Sweeper dit ook bij mij (vandaag getest). Ik maak er support voor in en doe een tussentijdse update, 1.7.5.
        HitmanPro 3.6

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎