Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleem met downloaden van updates van het Internet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem met downloaden van updates van het Internet

ik heb een probleempje, kan iemand mij helpen.
    Gisteren heb ik hitmanpro geïnstalleerd, wanneer ik hem nu laat draaien, kan hij niet updaten.
    Weet iemand hoe dit komt??

groetjes en bij voorbaat dank

1. Heb je Windows XP?
    2. Heb je een software firewall op je computer geinstalleerd? (zoals ZoneAlarm, Norton Personal Firewall (Internet Security), etc.)
    3. Maak je gebruik van een proxyserver?
    HitmanPro 3.6

Comment

reactie

ik werk met windows xp, heb geen firewall, en ik maak geen gebruik van proxyserver

Comment

Hoe snel is je Internet verbinding? Als je een langzame verbinding hebt (bijvoorbeeld analoge 56K modem) dan breekt Hitman Pro af en kun je geen gebruik maken van Download updates.

Heb je alle acties van Hitman Pro al een keer laten uitvoeren en de computer daarna opnieuw opgestart en Hitman Pro nog een keer uitgevoerd?
        HitmanPro 3.6

Comment

mijn internet verbinding is normaal gezien geen probleem, hetgene ik altijd krijg is GEEN DIRECTE INTERNETVERBINDING????
          ik heb hitmanpro al heropgestart.

Comment

Update lukt niet

Ook bij mij zegt HitmanPro dat hij niet kan updaten omdat hij geen directe internetverbinding heeft. Ik zit echter draadloos op Internet. Kan dat het probleem zijn?

Comment

kan mij aub iemand helpen ????????

Comment

Bij mij hetzelfde probleem, ondanks het feit dat ik altijd on-line ben met m'n ADSL-verbinding krijg ik de melding dat ik niet met het internet verbonden ben. Ik draai wel een firewall, maar krijg geen vraag of ik Hitman contact moet laten maken met het internet, zoals normaal altijd gebeurt als de firewall een nieuw programma ziet dat het internet op wil.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willemw
                  Bij mij hetzelfde probleem, ondanks het feit dat ik altijd on-line ben met m'n ADSL-verbinding krijg ik de melding dat ik niet met het internet verbonden ben. Ik draai wel een firewall, maar krijg geen vraag of ik Hitman contact moet laten maken met het internet, zoals normaal altijd gebeurt als de firewall een nieuw programma ziet dat het internet op wil.
                  Heb hetzelfe probleem , ik heb een directe kabelverbinding en ben on-line.Mijn PC draait onder Windows XP, gebruik Norton Internet securitie.
                  Ik krijg ook geen vraag of Hitman contact moet maken met internet.

Comment

Is www.hitmanpro.nl off-line?

Ik heb ook problemen met het verbinden met www.hitmanpro.nl, maar het gaat verder dan hitmanpro dat niet kan updaten. Ik kan ook niet naar de site toe browsen. Vraag me af of dit iets is waar meer mensen last van hebben?

Verbinding is ADSL - met router - MCAFEE Virscan 9.0 - Mcafee firewall+ (sinds kort)

--- oh ja - en ik heb gecontroleerd of het zich op een andere pc voordoet, ja dus.

Comment

en het ligt opeens aan xs4all

ook ik ben XS4all gebruiker...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door markloman
                        1. Heb je Windows XP?
                        2. Heb je een software firewall op je computer geinstalleerd? (zoals ZoneAlarm, Norton Personal Firewall (Internet Security), etc.)
                        3. Maak je gebruik van een proxyserver?

Kan je mij helpen??????

aub!!!!

Comment

Check je proxysettings in IE, ook als je geen proxy gebruikt. Zorg er dan ook voor dat het vinkje uit staat.

Comment

vinkje staat uit!!

Comment

Bij mij staat het vinkje ook uit!! ,maar kan geen update doen!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X