Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AutoIt Error

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• AutoIt Error

Hallo,

Ik heb de laatste tijd prima kunnen werken met versie 1.74. Heb deze met uninstall verwijderd en versie 1.75 geinstalleerd.
    Ik krijg nu de volgende foutmelding. (zie bijlage)

Wat moet ik doen?

Admin:

Verplaatst "Computerproblemen algemeen --> HitmanPro, vragen"

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Zo te zien kan het programma wget.exe, dat verantwoordelijk is voor het downloaden van de updates, niet worden gestart. Bestaat het bestand wel in de map waar Hitman Pro is geinstalleerd?
      HitmanPro 3.6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door markloman
        Zo te zien kan het programma wget.exe, dat verantwoordelijk is voor het downloaden van de updates, niet worden gestart. Bestaat het bestand wel in de map waar Hitman Pro is geinstalleerd?
        Ja, het programma is aanwezig (302kb van 1/12/2004)

Comment

Vreemd. Vooral omdat ik nog geen andere klachten heb gehad betreft dit. De downloader is ook niet veranderd in deze versie.
          Deinstalleer Hitman Pro, reboot en installeer Hitman Pro eens opnieuw.
          HitmanPro 3.6

Comment

Heb ik gedaan, zelfs de oude download weggegooid en met een nieuwe
            opnieuw geinstalleerd en weer krijg ik dezelfde fout

Comment

Ik heb helaas ook hetzelfde probleem.

Ondertussen al enkele keren opnieuw verwijderd en geinstalleerd, zelfs alweer een keer opnieuw gedownload maar helaas het probleem blijft.

Even achtergrond van OS:
              eerst windows 98SE, toen ME eroverheen en daarna windows 2000 pro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door markloman
                Vreemd. Vooral omdat ik nog geen andere klachten heb gehad betreft dit. De downloader is ook niet veranderd in deze versie.
                Deinstalleer Hitman Pro, reboot en installeer Hitman Pro eens opnieuw.
                Heb je misschien al een oplossing voor me of moet ik me er maar bij neerleggen dat ik het niet kan gebruiken?

Groet,

Kees

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door keesbakker
                  Heb je misschien al een oplossing voor me of moet ik me er maar bij neerleggen dat ik het niet kan gebruiken?

Groet,

Kees

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Veel Windows 2000 update-problemen zullen opgelost worden in versie 2.0

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X