Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hitman Pro kan geen updates downloaden van het Internet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hitman Pro kan geen updates downloaden van het Internet

Hallo gebruikers van Hitman pro.
    Ben er erg tevreden over en alle waardering voor de makers hiervan. Echter heb ik bij mij thuis een probleem. Als ik het programma draai, moet hij een connect kunnen maken met internet. Dit om updates te controleren. Hier gaat het fout.
    De rest van het programma werkt goed.
    Mijn internet gateway is een linux server met een proxy server poort 8080. Kan dit het probleem zijn? De rest van mijn programma's heeft hier geen probleem mee. Als iemand een oplossing c.q suggestie heeft..... De proxy server uitzetten is voor mij niet de oplossing. Ik lees wel of iemand dit probleem kent c.q de oplossing weet. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Met vriendelijke groet
    Pierre

Optie 1: Heb je een software firewall (zoals Norton Internet Security of McAfee Firewall) op de computer met Hitman Pro? Die kan misschien de internet updater blokkeren. Je moet het bestand engine.exe en wget.exe toegang geven tot Internet.

Optie 2: Heb je misschien per protocol afwijkende proxyserver-instellingen? Wat toont het Hitman Pro rapport bij het proxyserver-adres?
    In iedergeval ondersteund Hitman Pro alleen proxyserver-instellingen van Internet Explorer indien de optie Voor alle protocollen dezelfde proxyserver gebruiken is ingeschakeld. Dit doe je alsvolgt:
    1. Start Internet Explorer
    2. Klik in het menu Extra op Internet-opties
    3. Klik op het tabblad Verbindingen
    4. Klik op de knop LAN-instellingen...
    5. Klik bij Proxyserver op de knop Geavanceerd...
    6. Zet een vinkje bij Voor alle protocollen dezelfde proxyserver gebruiken
    HitmanPro 3.6

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X