Als dit je eerste bezoek is, raadpleeg de veelgestelde vragen via bovenstaande link. Mogelijk moet je je registeren voordat je berichten kunt plaatsen: klik op registreren hierboven om verder te gaan. Om de berichten te bekijken, selecteer hieronder het forum dat je wilt bezoeken.
Wanneer hitman spy sweeper wil gaan draaien, stopt het programma en krijg ik als verklaring in de tray "script paused". Hitman/spy sweeper blijft daar dan hangen en gaat niet verder.
Als het ikoon van de Hitman Pro engine knippert met een kruis dan staat het script op Paused. Je bent dan nieuwschierig geweest en heb je op het icoon van de Hitman Pro engine geklikt.
Als je met de rechter muisknop nog een keer op dit icoon klikt dan krijg je een menu. Klik dan op Script Paused om Hitman Pro uit pause te halen.
fijn he die nederlandse spelling
maar ik heb hetzelfde probleem met 'script paused' en ik had ook al wel zelf uitgevogeld waarom hij op pause stond en hoe hij daar vervolgens weer vanaf moest, maar hij doet nog steeds niets. lijkt het. computer maakt wel herrie alsof hij nadenkt zegmaar, en in taakbeheer van windows kan ik ook zien dat de processor wel degelijk bezig is met iets, maar er is geen enkel scherm wat mij verteld wat Hitman Pro aan het doen is. Je voelt mijn vraag vast wel aankomen...waar is het programma dan mee bezig?
Comment