Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HTML applications (HTAs) are now disabled???

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• HTML applications (HTAs) are now disabled???

Diut bericht kreeg ik..was iets te snel met instellen denk ik...
    Maar wat houd het in? was er nog één die ik niet goedf heb gedaan.. of die een waarschuwing gaf maar welke? het was er één buiten het aanbevolen menu zeg maar....
    Ik weet niet of er nu iets verkeerd gaat of niet want herken deze niet en ook hun functie niet.
    Toen wilde ik het dus weer op de normale manier gaan doen (dus weer de aanbevolen) maar toen kon hij ze niet meer verwijderen....
    Maar goed... wet iemand wat dit is en wat evt problemen kan geven hiermee?
    En, hoe dit zo nodig te verwijderen is?
    Bedankt!
    Groetjes,
    Adelaareye

Browser extenties van derden uitschakelen was die andere...
    (sorry heb er nog niet heel veel verstand van)
    Groetjes,
    Adelaareye

Comment

Als je HTAs (HTML Applicaties) hebt uitgeschakeld dan heb je een waarschuwing gehad wat de nadelen zijn.

Je kunt HTAs weer inschakelen met het programma Hitman Pro Undo dat je in het Start menu kunt vinden. Let op dat je alle andere vinkjes weghaalt en alleen HTAs inschakelen hebt aangevinkt.
      HitmanPro 3.6

Comment

En die andere hoeft niet uitgeschakeld te worden?
        En van die nadelen snapte ik niet veel en ik las het vluchtig.. stom stom...
        Thnx for your answer
        Groetjes,
        Adelaareye
        PS Hitman staat niet in startmenu.. kan hitmanpro-undo ook, niet in program files vinden...spybot en ad aware stonden al op pc en staan (nog?)wel in startmenu...
        Last edited by Adelaareye; 21-12-04, 22:12.

Comment

Hitman Pro Undo vindt je hier: Start / Alle programma's / Hitman Pro / Hitman Pro Undo

Mocht je die snelkoppeling niet hebben (dan heb je het zelf gewist of je hebt Hitman Pro verwijderd) dan kun je in de map waar Hitman Pro is geinstalleerd staat een bestand met deze naam vinden: verwijderen.exe
          Als je die uitvoert dan wordt Hitman Pro Undo gestart. Zorg dat je alleen die opties aanvinkt laat die je ongedaan wilt maken. Vink dus alle andere opties uit.

Indien je dat bestand ook niet hebt dan MOET je Hitman Pro opnieuw te installeren. Want je kunt alleen met Hitman Pro Undo de HTAs weer inschakelen.

Overigens zal de functie om HTAs uit te schakelen niet meer in de nieuwe Hitman Pro 2.0 te vinden zijn. Het uitschakelen van HTAs levert teveel problemen op voor de gewone gebruiker.
          HitmanPro 3.6

Comment

Bedankt!
            Voortaan beter opletten voor ik dingen weer verkeerd aanvink...
            Groetjes,
            Adelaareye

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X