Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hitman Pro blijft hangen bij Ad Aware

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hitman Pro blijft hangen bij Ad Aware

Bij mij loopt Ad Aware niet door. Nadat hij threats heeft gescand, geeft hij het welbekende geluidje en dan stopt het. Nadat ik een aantal handmatige handelingen heb gedaan en Ad Aware heb gesloten, loopt alles weer goed door. Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Groetjes, Jürgen

Hitman Pro kan alleen schermen bedienen en uitlezen als deze schermen de focus hebben (actief zijn). Als Ad-Aware niet actief is dan wordt deze ook niet aangestuurd. Maar dit terzijde...

Welke editie van Ad-Aware SE gebruik je? Die bij Hitman Pro wordt geleverd of heb je een gekocht Plus of Professional edition?

Zou je een screenshot kunnen posten van het scherm dat Hitman Pro niet bediend? Dan heb ik een completer beeld van de situatie. Normaal zorgt Hitman Pro dat de gevonden spyware wordt geselecteerd zodat ze door Ad-Aware SE automatisch wordt verwijderd.
    HitmanPro 3.6

Comment

Ik merk hetzelfde, met groot detail dat het alleen op Windows 2000 systemen voorkomt, met een stel Windows XP systemen gaat Hitman wel zelf de troep weggooien, bij Windows 2000 moet ik het zelf doen, na Ad-Aware afgesloten te hebben gaat Hitman weer vrolijk verder.

Comment

Ik heb nog een subprobleem ontdekt: ook alleen bij Windows 2000 systemen geeft Ad-Aware een extra venster met 'Your definitions are 16 days old, do you wish to update them?', dit vond ik al vreemd want zover ik wist date hitman pro ze zelf up voordat hij begint. Verder gaat op de achtergrond Ad-Aware vrolijk scannen, maar hij loopt vast als je vervolgens op een willekeurige knop in dat schermpje over je definitions klikt.

Ik heb dat toen opgelost door hitman pro te sluiten, toen Ad-Aware handmatig te draaien inclusief update en vervolgens alsnog hitman pro te draaien.

Comment

Ik heb het zelfde probleem als Jurgen (hangen na scannen van Ad-Aware). Het betreft de versie die bij Hitman Pro geleverd is. Ook heb ik geprobeerd Ad-Aware apart te downloaden en installeren, maar het probleem blijft. Op een ander systeem werkt het programma wel goed overigens...
          Hierbij een screenshot van het moment van hangen.
          Het scherm is op dat moment wel aktief.

Oorspronkelijk geplaatst door markloman
          Hitman Pro kan alleen schermen bedienen en uitlezen als deze schermen de focus hebben (actief zijn). Als Ad-Aware niet actief is dan wordt deze ook niet aangestuurd. Maar dit terzijde...

Welke editie van Ad-Aware SE gebruik je? Die bij Hitman Pro wordt geleverd of heb je een gekocht Plus of Professional edition?

Zou je een screenshot kunnen posten van het scherm dat Hitman Pro niet bediend? Dan heb ik een completer beeld van de situatie. Normaal zorgt Hitman Pro dat de gevonden spyware wordt geselecteerd zodat ze door Ad-Aware SE automatisch wordt verwijderd.
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

de typ dat ik kan zowat kan geven op dat punt is, hitman pro opstarten en gewoon laten doen tot dat hij klaar is.
            als je ondertussen nog verder gaat werken op de pc heb je inderdaad kans op vastlopen, omdat ik zelf heb gemerkt dat het inderdaad alleen maar reageert als het actief is.
            bij draait hitman perfect als ik hem gewoon even laat doen.

greetz crasher

Comment

Mmm, ook geprobeerd. Lijkt wat mij betreft gewoon op een klassieke bug. Hopelijk haalt onze vriend Loman hem eruit in de volgende versie.
              Chrs

Oorspronkelijk geplaatst door CrAsHeRkE
              de typ dat ik kan zowat kan geven op dat punt is, hitman pro opstarten en gewoon laten doen tot dat hij klaar is.
              als je ondertussen nog verder gaat werken op de pc heb je inderdaad kans op vastlopen, omdat ik zelf heb gemerkt dat het inderdaad alleen maar reageert als het actief is.
              bij draait hitman perfect als ik hem gewoon even laat doen.

greetz crasher

Comment

ik spreek het inderdaad ook zeker niet tegen dat het een bug is.
                maar dit zou het normaal toch wel redelijk moete oplossen voor de moment
                inderdaad zou er natuurlijk altijd een betere oplossing mogelijk moete zijn, laat ons hopen dat hij het kan oplossen

greetz

Comment

Ad-aware

Hoi,

Heb een probleem met ad-aware, als er door mijn virus scanner een virus waaarschuwing word gegeven dan klik ik daarop om het virus naar de kluis te zetten in Avast. Meteen houd ad-aware er mee op en dan gaat hitman pro weer verder met het volgende. Wat kan ik doen dat ik gewoon ad-aware kan laten draaien bij hitman?
                  groetjes Mona

Comment

Adware loopt bij mij ook vast,zowel eerst toen ik alleen af=dware had en nu ik adware verwijderd heb met hitman pro ook. Hij geeft aan dat hij met busy bezig is en stopt bij objecht scanned 131383. Ik ben adware map voor map doorgelopen, het bleek dat adcache de oorzaak is, hier blijft ie steken. Ik heb de pc opnieuw opgestart en alle werkende programma's afgesloten, zelfs de internet verbinding, maar hij blijft stokken, al laat je hem een hele nacht draaien zoal;s ik gedaan heb. niks dus! en heb echt xp op mijn pc staan.

Wie weet de oplossing?

Comment

AdAware blijft hangen

Ook ik heb hier last van... Windows Xp Pro en adaware SE geinstalleerd alvorens ik hitman geinstalleerd heb (verder primadebima!).

Opnieuw hitman aangezet en, adaware geskipt en toen liep het gewoon helemaal door.

Comment

ik heb je advies opgevolgt, het werkt, maar het lijkt me niet goed.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                        Working...
                        X