Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over beginnen met Hitman pro

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over beginnen met Hitman pro

Ik heb Hitman pro nu op mijn pc geinstalleerd.
    Is alles wat ik nu verder hoef te doen af en toen op het bureaubladicoontje drukken?
    Het leek mij in eerste instantie dat hij dan het hele proces van installeren herhaalt, maar is dit de bedoeling?
    Ik neem aan dat hij dan alle nodige updates etc. automatisch binnenhaalt?
    Dit vraag ik omdat ik eerst Spywareblaster had en daarbij kon ik alleen handmatig updates binnenhalen.
    En ik heb het gevoel dat als ik nu dubbelklik op het icoontje alles weer opnieuw geinstalleerd wordt... misschien erge domme vraag maar ik heb nog niet met een programma als dit gewerkt... ;-)

Hitman Pro is een schoonmaak tool. Het is geen actief beschermingsmiddel tegen spyware. Het plaatst overigens wel een aantal passieve beschermingen op je computer. Zo wordt de lijst met misleidende websites en ActiveX componenten in Internet Explorer geblokkeerd zodat je geen van deze bekende sites en onderdelen geen problemen krijgt.

Tijdens het uitvoeren van Hitman Pro lijkt het alsof software opnieuw wordt geinstalleerd. Dit is niet het geval. Veelal worden de instellingen van de externe onderdelen gereset zodat Hitman Pro zeker weet dat de juiste instellingen zijn toegepast om zo een heldere beginsituatie te hebben voor het scannen.

Hitman Pro haalt automatisch de updates voor de gekozen componenten binnen. Dit doet hij door ze zelf te downloaden met de internet updater of net zoals de gebruiker het programma te bedienen (in het geval van SpywareBlaster en Spybot). Programma's zoals Ad-Aware, Spy Sweeper, Spybot, SpywareBlaster etc. moeten hierdoor altijd de focus hebben (venster moet actief zijn voordat Hitman Pro het actieve programma kan bedienen).

Hitman Pro is voor de bescherming en het schoonmaken van je systeem nagenoeg compleet afhankelijk van de externe componenten zoals Ad-Aware, Spy Sweeper, Spybot, SpywareBlaster, Spyware Block List, etc. Eventuele problemen na het gebruik van Hitman Pro worden dan ook altijd veroorzaakt door nauw verweven spyware, aangepakt door de externe componenten.

Om Hitman Pro uit te voeren klik je op het Hitman Pro ikoon dat standaard op het bureaublad verschijnt. Je kunt dan nog eventueel afwijken van de aanbevolen schoonmaak methode. Daarna op Uitvoeren klikken en de rest gaat normaal gesproken vanzelf.
    HitmanPro 3.6

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X