Mededeling

Collapse
No announcement yet.

/verysilent verre van silent

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• /verysilent verre van silent

Beste Mark, natuurlijk eerst erg bedankt voor het scheppen van Hitman Pro!

Mijn probleem is als volgt:
    Ik gebruik Hitman Pro als softwarematige schoonmaakster in een internetcafe, twee keer in de week worden 's avonds na sluitingstijd zo'n 14 systemen waarvan 11 Windows XP SP1 en 3 Windows 2000 SP4 door Hitman Pro gecheckt en opgeschoond. Om dit proces te versnellen heb ik een .bat bestandje op de server in het cafe geplaatst die alleen de regel "C:\Program Files\Hitman Pro\hitmanpro.exe" /verysiltent bevat. Door alleen dit aan te klikken begint Hitman Pro vrolijk alles zelf te doen.

Maar: op twee plekken blijft Hitman Pro alsnog steken:
    1. De Windows-vraag 'BlaBlaBla weet u zeker dat u HTA's wilt uitschakelen?' of iets in die richting, een simpele enter voldoet (ik heb persoonlijk die optie aangeklikt toen ik de 1e keer Hitman Pro op de pc's startte dus ik weet de oorzaak).
    2. De melding van CWS Shredder dat er blijkbaar een tweetal policy's zijn gedisabled wat in principe niet nodig is blabla, ook hier voldoet een simpele enter. De oorzaak is het toegangsprogramma van het internet cafe dat ervoor zorgt dat je niet gratis mag internetten (alleen met een prepaid code enz.).

Helaas heb ik hier nog geen screenshots van, die zal ik volgende week nog regelen maar dan heb je in ieder geval nog twee dingetjes om aan te werken

P.S. Het probleem van een hangende Ad-Aware ervaar ik ook (zie desbetreffende topic en mijn reactie, het gebeurt in mijn cafe alleen bij de Windows 2000 systemen).

Ten eerste een gelukkig nieuwjaar (ben blij dat het ASO forum ook weer online is)!

Ten tweede heb ik eindelijk screenshots kunnen maken, bij deze:

Ik hoop dat je deze 2 meldingen ook weg zou kunnen krijgen, zou een hoop 'ge-enter' schelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lekkere Kwal
      (ben blij dat het ASO forum ook weer online is)!
      Leg dit eens uit, wanneer was ASO offline?
      Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
      Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
      Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
      Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
      Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
      Branders; Plextor 820SA.
      Speakers; Logitech z5500.
      Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Crash
        Leg dit eens uit, wanneer was ASO offline?
        Nou ik kreeg de laatste paar keer dat ik het forum probeerde te bereiken (o.a. gisteravond) 'server onbereikbaar', misschien was het toeval maar ik had kreeg dus pas na 3 avonden proberen weer verbinding met ASO.

Comment

installeer ook spywareguard !!!

deze blockt spyware en zou zeker op je internet cafe flink kunnen schelen

en uiteraard Internet explorer disabelen en firefox installeren
          Last edited by Legolas_1973; 03-01-05, 14:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Legolas_1973
            installeer ook spywareguard !!!

deze blockt spyware en zou zeker op je internet cafe flink kunnen schelen

en uiteraard Internet explorer disabelen en firefox installeren
            Ja dat draait al, verder gebruiken we wel IE omdat anders veel mensen op tilt slaan omdat ze dat gewend zijn + een aantal sites werken niet goed met firefox, niet de schuld van firefox maar praktisch gezien is IE beter.

Overigens gaan we in de toekomst over op een automatisch ghost systeem, waarbij als een klant vertrekt de pc opnieuw opstart en zichzelf gaat ghosten. Op die manier hebben klanten geen last meer van elkaar en hoeven we ook niet meer te gaan hitman pro'en.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X