Mededeling

Collapse
No announcement yet.

virus infectie tijdens uitvoeren hitman

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• virus infectie tijdens uitvoeren hitman

Tijdens het uitvoeren van Hitman pro vond Mac Afee MultiDropper-JZ in een tmp bestand gegenereerd door Adaware

Ik meld dit maar ter info, wellicht iets binnen mijn systeem, wellicht opgelopen via Hitman pro. Op het laatste lijkt het.

Ben benieuwd naar wat jullie er van denken

Mijn therorie:

Het virus zat al in je temp. directory. Hitman//Ad-aware ging in je temp. map aan het werk en je virusscanner zat er met zn neus bovenop. Tegelijkertijd zag hij dat virus zitten en gaf dat aan. De kans dat Hitman voor je virus heeft gezorgd is nihil.

Ga naar http://home.wanadoo.nl/j-pv.haastert/overig/dcsetup.zip , download, open, installeer, open, vink alles aan.

Scan dan je computer online op een van de volgende sites:
    Housecall: http://housecall.antivirus.com/house...tart_frame.asp
    Panda: http://www.pandasoftware.com/actives..._principal.htm
    BitDefender: http://www.bitdefender.com/scan/licence.php
    McAfee:http://www.smartsoftware.nl/freescan/

Topic verplaatst van Feedback naar HitmanPro - Vragen

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Bedankt!
      Lijkt me zeer aannemelijk. Handig cleanertje overigens haalde het een en ander weg (ben zo sukkelig geweest log te sluiten voordat ik reageer )

Kun je iets meer zeggen wat het tootje Disk Cleaner doet, ik begrijp dat ie alle temps leegt?
      Wat ik btw een klein nadeel vind van hitman is dat ie mijn radmin als een gevaar ziet en ik die overnieuw moet installeren. Wat denken jullie daarvan?

Ook iets minder vond ik dat ie mijn explorer security instellingen naar standaard veranderd. Ik heb ze namelijk een stuk strakker staan. (ff overnieuw dus, maar dat moet de clean dan maard waar zijn?)
      Last edited by nogff; 28-12-04, 14:22.

Comment

Kan ik iets meer zeggen wat WELK tooltje doet? Disk Cleaner?

====

Vergeet even niet, Hitman ZELF is geen programma dat dingen doet op je PC. Het stuurt externe programma's als Ad-aware en Spybot aan.
        Mijn Norton AV 2004 ziet Radmin ook als gevaar, daar kan ik hem uitsluiten van de scan. Helaas is dit (nog) niet mogelijk in HitmanPro.

Wat bedoel je met "explorer sec instelling"?

Je zou de preventieopties van Hitman uit kunnen vinken. Dan maakt 'ie alleen maar schoon en blijven je instellingen, waarschijnlijk, hetzelfde.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

Ok ik heb mijn reply ff aangepast, om de post kort te houden. ok?

Comment

Disk Cleaner ruimt alle tijdelijk bestanden op van je PC. Inclusief wat privacygevoellige informatie.

Comment

Heb nog een vraagje, na het draaien van de hitman set, en dus de installatie van spysweeper komt spysweeper na de melding dat UserFaultCheck wordt opgestart. Is dit een bekend verschijnsel? En hoe intrepreteren jullie dit?

Sorry wat snel gepost. Lijkt er op dat dit komt door Office installatie die ik tussendoor heb gedaan. Dit bericht mag wat mij betreft weg
              Last edited by nogff; 28-12-04, 14:45.

Comment

Dat weet ik niet.. Even wachten tot Mark Loman *(maker van Hitman) terug is en dan je topic "kicken".

Comment

Ok hoor wel wat Mark er van denkt.

toch niet helemaal hoop ik, dat kicken...
                  ;-) Ben er best blij mee, of is de topic wel te errug newbie?

Comment

toch niet helemaal hoop ik, dat kicken...
                    ??

En neuh, het n00biegehalte valt wel mee .

Comment

Norman

als je een goeie virus scanner wil kijk dan op www.norman.com
                      IS ECHT GOED

Voor te proberen typ dan demo in bij licentie als je hem gedownload
                      hebt
                      Lubbert Schenk

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X