Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tip: Maak een torrent voor het programma.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tip: Maak een torrent voor het programma.

Als je een torrent van het programma maakt wordt de bandbreedte gedeeld door de gebruikers. Dit kan een behoorlijke besparing opleveren.

Wellicht kunnen er nog meer programma's toegevoegd worden, zoals bijvoorbeeld Spywareguard en Startpageguard.

Verder zal ik binnenkort de webpagina even vertalen in het Engels. Ik mail de tekst wel. Goed, ik geniet van de software en dit is wel het minste wat ik kan doen.
    Last edited by Whitehouse; 30-12-04, 04:45.

StartpageGuard is sowieso al een programma waar veel mensen hun twijfels bij hebben, en SpywareGuard moet bij de startup draaien. De programma's die momenteel in Hitman Pro zitten, hoeven dat niet. Misschien is die torrent van Hitman Pro maken wel een idee, maar daar zal Mark zelf over moeten beslissen.

Comment

Verder zal ik binnenkort de webpagina even vertalen in het Engels. Ik mail de tekst wel. Goed, ik geniet van de software en dit is wel het minste wat ik kan doen.
      Weet Mark hier van dan? Anders zit je een beetje overbodig werk te doen lijkt me..

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Admin
        Weet Mark hier van dan? Anders zit je een beetje overbodig werk te doen lijkt me..
        Nee, maar als ik dit allemaal lees, en met name het bericht voor Engelstalige gebruikers, dan is voor die groep nog weinig geregeld. Ik vertaal wel meer dingen. Het werk voor www.feanfans.nl ligt op dit moment stil maar daar heb ik ruim een jaar bericht na bericht vertaald in het Engels.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X