Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moet ik eerst de-installeren?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Moet ik eerst de-installeren?

Ik las een artikel in de Computer Totaal! van januari 2005 over deze software. Ik heb het programma inmiddels al geinstalleerd en twee runs gedaan. Er werd zeer weinig gevonden want ik werkte zelf al met Spybot S&D, Ad-aware, Spywareblaster en Spywaresweeper. Ik was dus goed voorbereid en had ze dus allemaal al. Maar alles in één is natuurlijk veel handiger.

Nu zat ik met de vraag; had ik alles er eerst af moeten halen wat ook in Hitman-pro zat? Ik kan die informatie namelijk niet vinden op de website en een fatsoenlijke FAQ is er nog niet. Ik vind het eigenlijk wel een relevante vraag. Misschien is er iets in te bouwen in de volgende verbeterde versie waarbij Hitman-pro kan zoeken naar eerdere versies van een betreffend programma.

Op de website staat: Maakt gebruik van reeds aanwezige software en bedient zowel de freeware- als ook de betaalde versies van de genoemde externe software
    HitmanPro 3.6

Comment

Welke smiley hoort daarbij?

Deze geloof ik

Comment

Er staat dat het progje gebruik maakt van de geïnstalleerde spyware software... Wilt dat dan zeggen dat je best alle ondersteunende software moet/mag installeren alvorens een zo goed mogelijke bescherming te hebben?

Heeft het zin om "hitmanpro" te installeren als er geen anti spyware software op je pc staat?

groetjes Orpheus

Comment

Nee, HitmanPro heeft alles in boord, maar mocht je nu al wat geïnstalleerd hebben dan stuurt Hitman deze software ook aan.

Dus ja; het heeft zin.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Ik had een probleem en wellicht is dit een gevolg ervan. Het probleem deed zich voor bij Ad-aware. De updates van de regels werden niet automatich opgehaald. Ad-aware werd normaal gestart. Na een tussenpoos van een week zag ik een waarschuwing staan dat de regels al mee dan een week oud waren. De updates waren dus niet geinstalleerd.

Is dit een bug of zo?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X