Mededeling

Collapse
No announcement yet.

http://lop.com/passthrough

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• http://lop.com/passthrough

Een werkbalk van deze site verschijnt onderaan het scherm.
    Vóór de installatie kon ik deze "sluiten" , heb nu juist Hitman gedownload en op mijn pc losgelaten...nu krijg ik die werkbalk niet meer weg.
    Wat is het probleem

Plaats even een HijackThis-log in de daarvoor bestemde afdeling.

Lees eerst de handleiding van HijackThis even:

Lees dan dit bericht goed door:

Plaats daarna je HijackThis-log in de volgende sectie:

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Probeer deze uninstaller eens om de toolbar te verwijderen.
      Last edited by [email protected]; 01-01-05, 13:48. Reden: Links naar uninstaller verwijderd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Houz74
        Probeer deze uninstaller eens om de toolbar te verwijderen.
        Het lijkt me niet handig een uninstaller van de Spyware maker te gebruiken.

De vraagsteller kan beter de tip van Admin opvolgen en de experts er naar laten kijken.
        Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
        Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
        Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
        Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
        Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
        Branders; Plextor 820SA.
        Speakers; Logitech z5500.
        Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Ik heb de links naar de uninstaller verwijderd, een uninstaller als deze moet alleen gebruikt worden als echt alles al geprobeerd is. En dat gebeurt bijna nooit... Gelieve deze links niet op dit forum te posten.

Bij voorbaat dank,

Hans.

Comment

Sorry voor het posten van deze link. Zelf ben ik ook wantrouwend voor dit soort uninstallers,maar juist deze uninstaller heb ik geen problemen van vernomen.

Comment

Lop.com uninstaller

Bedankt voor de reactie.
              Ik heb de uninstaller geprobeerd en....yes, het "boeltje" lijkt verdwenen.
              Heb nog geen nevenwerkingen ontdekt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sparklingman
                Bedankt voor de reactie.
                Ik heb de uninstaller geprobeerd en....yes, het "boeltje" lijkt verdwenen.
                Heb nog geen nevenwerkingen ontdekt
                Toch maar even een logje plaatsen, zoals Admin aangaf.
                Zie antwoord van [email protected], waarom.
                Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
                Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
                Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
                Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
                Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
                Branders; Plextor 820SA.
                Speakers; Logitech z5500.
                Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X