Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foutmelding : Digitale lijn gedetecteerd

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Foutmelding : Digitale lijn gedetecteerd

Hoi allen,

Zojuist heb ik wederom Hitmanpro geinstalleerd. Ik hoor goede berichten over deze tool, maar blijkbaar doe ik iets erg verkeerds na installatie.

Net als de vorige keer krijg na installatie continue meldingen dat een digitale lijn is geactiveerd!?

De exacte melding is :
    "Digitale lijn gedetecteerd (PBX). Controleer of de telefoonkabel van uw computer rechtstreeks op een standaard analoge modem of fax is aangesloten" ????
    Ik krijg achter elkaar, om de 5 seconde een nieuw popup scherm met deze melding.

Wat doe ik fout.

Ter info:
    Ik heb een standaars ADSL verbinding bij Tiscali een speedtouchmodem die mijns inziens normaal geconfigureerd zijn.
    Wel heb ik een heb ik een "conexant smarthsfi V.9X 56K Speakerphone PCImodem" in mijn computer echter die gebruik ik zover ik weet niet.

Groet

Johan

Aan die melding te zien kan ik nagenoeg met zekerheid zeggen dat je een Dell computer hebt

Je moet in het mapje Opstarten in het Start menu, de snelkoppeling naar iets als digitale lijn detectie verwijderen. Start de computer daarna opnieuw op.
    HitmanPro 3.6

Comment

Opgelost

Bedankt voor je zeer snelle reactie.

Inderdaad ik heb een Dell computer en in het start menu stond inderdaad de snelkoppeling naar de detectie digitale lijn. Na het verwijderen van de snelkoppeling in opstarten en het hernieuwd opstarten vand e PC wordt - as we speak - mijn comp nu gescand door hitmanpro.

Groet

Johan

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍