Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC hangt en start niet meer op door Spy Sweeper

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• PC hangt en start niet meer op door Spy Sweeper

De eerste installatie en scanprocedure hing steeds op Spy Sweeper. Apart installeren van Spy Sweeper hielp niet, ook het apart opstarten van Spy Sweeper zorgde dat mijn PC niets meer deed. Hierna stoke ook het opstarten van mijn PC (met XP, SP2) en alleen in veilige modus kon ik met msconfig het vinkje bij Spy Sweeper weghalen, opstarten en Spy Sweeper weer de-installeren.
    Om Hitman Pro te gebruiken heb ik maar het vinkje bij Spy Sweeper weggehaald. Het probleem lijkt dus in Spy Sweeper te zitten en ik heb nog geen oplossing kunnen vinden. Ik heb het probleem ook gepost bij Webroot Software.
    Last edited by Peterweb; 01-01-05, 22:43.

Ik ondervond gisteren net hetzelfde probleem en heb dit ook op het forum gezet :

PC liep wel niet helemaal vast - spy sweeper sluiten en ik kon verder
    Kan je het vinkje bij Hitman Pro weghalen zonder opnieuw te moeten installeren ?

Ik heb wel een screenshot, maar die is te groot om te posten als bijlage. Wie ze nodig heeft vraagt maar om gewoon te mailen

Comment

Het antwoord van Webroot Software sloeg niet op mijn vraag dus nu heb ik Hitman Pro draaien met een uitgevinkte Spy Sweeper.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎