Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hitman pro

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• hitman pro

hallo nog de beste wensen voor 2005
    ik wil even iets vragen over het instellen van hitman pro.ik heb een afbeelding gezien van de instellingen van hitman pro moet ik dat nu ook zo instellen of alleen ad-aware 1.5 en spybot of moet ik meer aan vinken.

groetjes theeke

Oorspronkelijk geplaatst door theeke
    hallo nog de beste wensen voor 2005
    ik wil even iets vragen over het instellen van hitman pro.ik heb een afbeelding gezien van de instellingen van hitman pro moet ik dat nu ook zo instellen of alleen ad-aware 1.5 en spybot of moet ik meer aan vinken.

groetjes theeke
    je moet instellen wat je wilt. het hangt maar van de situatie af maar ik zal je proberen te helpen

download updates moet uiteraard aanstaan.
    computer uitzetten als hij klaar is alleen aanvinken als je dus wilt dat hij daarna uitgaat (handig om voor het slapen gaan even te scannen)

onder schoonmaken ALLES aanvinken (stinger kan uit maar ik zou hem gewoon aanlaten ookal heb je een antivirus progg)

onder bescherming alles aanvinken op HTA uitschakelen na! en als je toolbars wilt dan moet je de browserextensies niet aanvinken

succes

Comment

hitman pro

hallo ik heb het ingestelt zoals je het beschreef.en hij heeft geupdate en alles gescant gaat het progamma nu automatisch alles doen o doe je dat zelf.kan dit progamma naast alle progamma,s en kan het geen kwaad.kan ik ad-aware en spybot gewoon van mij pc eraf gooien nu omdat hij in hitman pro staat of gewoon laten staan.

groetjes theeke

Comment

hallo ik heb het ingestelt zoals je het beschreef.en hij heeft geupdate en alles gescant gaat het progamma nu automatisch alles doen o doe je dat zelf.kan dit progamma naast alle progamma,s en kan het geen kwaad.kan ik ad-aware en spybot gewoon van mij pc eraf gooien nu omdat hij in hitman pro staat of gewoon laten staan.

groetjes theeke
        ja dan doet hij alles vanzelf

nee je moet de progg. laten staan deze zijn door hitman pro geinstalleerd

Comment

hitman pro

hoi maar ik had ad-aware en spybot alstaan voordat ik hitman pro had geinstaleerd.
          moet hitman pro niet rechts onder staan in de balk.en kan het geen kwaad voor andere progamma,s en al vast bedankt voor de hulp

groetjes theeke

Comment

hoi maar ik had ad-aware en spybot alstaan voordat ik hitman pro had geinstaleerd.
            moet hitman pro niet rechts onder staan in de balk.en kan het geen kwaad voor andere progamma,s en al vast bedankt voor de hulp

groetjes theeke
            dat maakt niet uit, hitman pro heeft deze progg. nodig. dat ze eral op stonden maakt ook niet uit dus gewoon laten staan

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎