Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[B4A algemeen] Backup van externe harddisk naar externe harddisk

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [B4A algemeen] Backup van externe harddisk naar externe harddisk

Hoi,

Ik ben overtuigd van het aanschaffen van een backup programma. Ik lees alleen (ik ben echt leek) niets over het backuppen van externe schijf naar externe schijf. Ik heb twee WD 500 GB schijven. De ene staat vol en ik wil deze backuppen naar de andere.

Is Backup4all daar geschikt voor? En hoeveel tijd gaat dat kosten?

Groetjes,

D.

Je wilt de inhoud van een harde schijf kopiëren naar een andere? Dat kan je toch ook gewoon met de Windows Verkenner doen?

Comment

Hi Dudevic,

Ik snap niet wat je wil. De ene schijf zit vol, en je wilt dus je tweede schijf ook vol maken :-)?
      Indien je bestanden wilt verplaatsen (wat me ook niet logisch lijkt) kun je dit met Windows verkenner doen.
      Indien je automatisch wilt back-up-en kun je Backup4all hier prima voor gebruiken. Zijn het netwerkschijven of USB-schijven? 500 GB gaat in beide gevallen "wel even" duren .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Ja, dat begrijp ik nog wel. Maar dat kan toch iedereen? Waarom zou iemand dat uberhaupt dan aanschaffen? Ik dacht overigens dat een backup4all ook bestanden kleiner maakt waardoor het sneller gaat. Is dat zo?

Verder staat er ook nog info op mijn vaste harde schijf die gebackupt moet worden ...

Dus?

Comment

Hoi,