Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Backup programmas?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Backup programmas?

Allereerst, de beste wensen voor 2008

Valt me op dat deze sectie nagenoeg leeg is. Niemand die backups maakt?

Mocht er nog wel iemand zijn die dat doet dan had ik graag geweten welk programma ik daar het beste voor kan gebruiken, Cobian, Syncback (freeware edition) Pasthsync, of iets anders.

M'n WD external drive heeft een prima backup programma-atje. M'n Seagate Ext niet

backup

Ikzelf gebruik naar volle tevredenheid Syncback. Heel gebruikersvriendelijk en makkelijk programma.

P.S. Niet iedere fox is een firefox

Het voorkomen van spyware infecties en browser hijacking

Het verwijderen van overbodige opstartitems

Comment

Zeker maak ik back-ups. Ik gebruik Karen's Replicator. Heel handig en heel klein.
      amiek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door amiek Bekijk Berichten
        Zeker maak ik back-ups. Ik gebruik Karen's Replicator. Heel handig en heel klein.
        hier hetzelfde werkt prima
        hoi.
        hoi

De beste manier om je toekomst te voorspellen is haar zelf te creëren

Comment

cobian vind ik best fijn werken persoonlijk

Comment

Backup4all.
            Nederlandstalig, drie smaken en zeer uitgebreid.
            Als je een uitgebreide Nederlandstalige uitleg wilt moet je dit even vragen, dit staat in een (nog) afgeschermde sectie van het forum.
            Ondersteunt ook "OneTouchBackup", als je externe harddisk dit toestaat.

Het is mogelijk om Backup4all 30 dagen te proberen op proef, zonder kosten en zonder verdere verplichting.
            Backup4all zal gedurende deze 30 dagen volledig beschikbaar zijn, d.w.z. als Pro-versie. Indien je het programma aanschaft zal je een licentie-sleutel ontvangen en instellingen en voorgeconfigureerde back-ups zullen behouden blijven.
            Klik hier voor de probeerversie.

Als je even twee weken geduld hebt krijg je een mooie aanbieding van Nucia om dit programma met een aardige korting aan te schaffen.
            Last edited by Eagle Creek; 02-01-08, 20:27.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Beste mensen,

bedankt voor de id-en.

Uiteraard ben ik ook nederlander dus let ik op de centen Ik was vergeten te vermelden dat ik graag een freeware stukje backup software had gehad. Niettemin zal ik de aanbieding van EC in de gaten houden.

Ik was gisteren al bezig met Syncback, wel langzaam en toen begaf die drive het pas echt. Ik probeer nu nog wat data te restoren met de probeerversie van "Getbackdata" De rest van m'n drives die wel werken is inmiddels gebackuppen met Syncback.

Ik words er helemaal paranoide van

Comment

Karen's is freeware
                amiek

Comment

cobian is ook gratis en nederlands.

Comment

Ja weet ik. Ik doelde op de tip over Backup4all van EC
                    Overigens is Syncback en Pathsync ook freeware

Gelukkig bleek de (usb/FW) interface in m'n USB kassie defect te zijn. De bewuste drive hangt nu in m'n PC en ben die aan het backuppen met Syncback. Niettemin vertrouw ik die drive niet dus ga hem na een test met MAXBLAST fijn terugsturen voor een nieuwe.Garantie loopt nog tot aug 2008

Comment

Nederlander zijn we hier bijna allemaal dus dat snap ik :-).
                      Mijn persoonlijke mening is dat als een programma naar volle tevredenheid werkt, en het niet té duur is ik het gewoon koop. Dat heb ik ook gedaan met bijvoorbeeld Winamp Pro.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek Bekijk Berichten
                        Nederlander zijn we hier bijna allemaal dus dat snap ik :-).
                        Mijn persoonlijke mening is dat als een programma naar volle tevredenheid werkt, en het niet té duur is ik het gewoon koop. Dat heb ik ook gedaan met bijvoorbeeld Winamp Pro.
                        Ok, begrijpelijk. Maar ik geef al veel geld uit aan allelei gadgets dus hou ik niet zoveel meer over. Als het dus met freeware kan dan graag

Comment

Moet je de prijs winnen he (we geven ze ook weg ) .

Comment

Zelf gebruik ik Acronis TrueImage 10, uitgebreid en duidelijk. Helaas niet gratis

Comment

Nog even geduld: in Computeridee komt binnenkort een artikeltje te staan waarin duidelijk wordt uitgelegd hoe je met één muisklik backups maakt met Karen's Replicator.
                              Last edited by Guus abc; 10-01-08, 20:55.
                              Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X