Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraah harde schijf van dvdrecorder.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• vraah harde schijf van dvdrecorder.

Hallo, ik weet niet als ik hier juist zit maar hier even mijn probleem.
    Ik had een panasonic dvdrecorder deze is tijdens het branden van een dvd stuk gegaan de dvd recorder kende geen schijfjes meer. Nu kreeg ik onlangs telefoon dat de dvd recorder niet meer te maken was en dat ik een waardebon kreeg. Ik vermelde dat er wel nog tal van gegevens op de harde schijf stonden die in de dvd recorder zat en die harde schijf is terug in mijn bezit. Nu is de vraag hoe kan ik deze gegevens nog redden want ik zou van die harde schijf alles willen op een dvd branden omdat hier nog tal van opnames op staan van mijn oude videobanden. Hopelijk lkan iemand mij hier helpen met info. Alvast bedankt.

Ik heb hetzelfde voor gehad en iemand heeft die schijf en inhoud hersteld, maar het vroeg veel zoeken om geschikte programma's te vinden die de daar gevonden bestanden konden lezen en vertalen naar AVI.

Comment

Kan je me eventueel contact gegevens bezorgen van degene die je geholpen heeft want ik zou die gegevens dus wel degelijk willen redden. Alvast bedankt.

Comment

Neen, dat is onmogelijk, de man is ondertussen ziek geworden en doet dit niet meer. Sorry

Comment

Ik had al gedacht de schijf laten ombouwen tot externe en dan via usb in de nieuwe dvd recorder en dan proberen maar dat zal zeker niet gaan.

Comment

Als externe schijf aan computer koppelen en dan programma voor omzetten zoeken
            Overigens werkte het bij mij als ik hem aan de USB van mijn tv koppelde.
            Last edited by theo2602; 13-01-14, 15:36.

Comment

Moch je de gegevens van de harde schijf nu echt kwijt zijn, dan kun je deze professioneel laten recoveren.

http://www.idatarecovery.nl/

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X