Mededeling

Collapse
No announcement yet.

recovery of back up?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• recovery of back up?

Hallo
    Ik heb een oudere pc met windows 7. Het installeren is steeds een hele klus, omdat
    de drivers erg oud zijn. Nu heb ik alles opnieuw geïnstalleerd, compleet met windows 10. Dat heeft heel veel tijd en moeite gekost
    Dit zou voor mij een heel mooi punt zijn om ervoor te zorgen dat ik bij evt. problemen
    altijd terug kan naar dit moment. Compleet met de instellingen en updates.
    Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Maak ik een recovery stick-cd, of een back-up?
    Ik zou blij zijn met adviezen Dank!! Diamant

Ik zou een goede back-up (systeemkopie) maken en deze apart bewaren. Dus niet overschrijven met andere back-ups.

Je kunt dan altijd terug naar het moment van deze back-up, waarin alles maar behoren werkt.

Verder zou ik ook met enige regelmaat een back-up maken op een andere schijf. Je hebt dan de keus, de vorige situatie herstellen of weer starten met back-up 0

Comment

Dank voor de reactie

Ik dacht zelf ook die kant op Giant, Acronis true image, is dat iets voor wat ik bedoel, met natuurlijk, zoals je al zegt een regelmatige back-up? Dank voor het meedenken.

Comment

Acronis true image werkt niet slecht. Je kunt ook de back-up gebruiken die in Windows 10 is ingebouwd, of beiden. Bijvoorbeeld Acronis voor de daagse back-up en de ingebouwde versie voor de back-up waarmee je terug kunt naar de eerste goed werkende versie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Giant Bekijk Berichten
          Ik zou een goede back-up (systeemkopie) maken en deze apart bewaren. Dus niet overschrijven met andere back-ups.

Je kunt dan altijd terug naar het moment van deze back-up, waarin alles maar behoren werkt.

Verder zou ik ook met enige regelmaat een back-up maken op een andere schijf. Je hebt dan de keus, de vorige situatie herstellen of weer starten met back-up 0
          oke, ik heb dit inmiddels gedaan en hoop dat ik uiteindelijk in nood terug kan, dank voor het meedenken!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X