Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steeds dezelfde comodo melding van Firefox

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Steeds dezelfde comodo melding van Firefox

Hoi,

Krijg sinds vandaag heel vaak een Comodo melding van Firefox.

Ookal kies ik voor 'Allow this request' en zet ik een vinkje voor: 'Remeber my answer' de melding blijft komen. Nu is Firefox veilig,maar vindt het best raar dat elke keer dezelfde melding blijft komen.

Alvast bedankt

Nieuwe add-on geïnstalleerd toevallig?

Comment

Nee geen nieuwe Add - Ons geinstaleerd.

Comment

Wat heb je precies gedaan toen het voor het eerst gebeurde dan? Bepaalde site bezocht, of iets geïnstalleerd?

Comment

Heb eigenlijk niks gedaan.Behalve op ok klikken toen ik die melding kreeg.

Comment

Probeer Systeemherstel eens naar een punt van gisteren.

Comment

Dat heb ik nog niet gedaan,want tot nu toe nog niet die melding gezien.Ik kijk het even aan...

Comment

Heb je net de nieuwste update van FF geinstalleerd? Die had ik namelijk van 't weekend ook.
                amiek

Comment

Die update van Firefox had ik afgelopen vrijdag al binnen.

Comment

Heb dit ook voor en heb ook de laatste versie van firefox.

Toevallig is zondag mijn paypal account gekraakt.
                    Zou dat met dit te maken hebben?
                    Heb gisteren dan eens laten scannen met adaware,spybot en avast maar die vonden niks.
                    Nadien ccleaner eens laten lopen en toen gaf avast wel 2x de melding van een virus in de cache van firefox.
                    win32:nimosw

Comment

Een virus in de cache van firefox, heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord ( ).
                      Hier staat er niks vreemds in ccleaner. Misschien helpt het als ik Comodo eens verwijder,en weer opnieuw instaleer?

Comment

Probeer dat maar ja. En scan ook tussendoor even met CCleaner Registerscanner, zodat zo veel mogelijk registerwaarden van Comodo worden verwijderd. Daarna opnieuw installeren, en kijken of het verholpen is.

Comment

Ga ik doen. Maar kan het dan geen kwaad, om het register gedeelte te laten opschonen?

Comment

Heb er zelf nooit problemen mee gehad, en ik scan m'n register elke week met CCleaner.

Comment

Sla even de back-up op voor de zekerheid .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X