Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Firewall test

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Firewall test

Ik wil jullie deze recente firewall test toch niet onthouden

Persoonlijk ben ik nooit voorstander geweest van een all-in-one, wat, indien men de AVG resultaten mag geloven, klopt. AVG heeft een zr. goede anti-spyware tool, ik denk niet dat daaraan getwijfeld word. Maar hun firewall met een 6% score vind ik droevig. Hun kommentaar vind ik persoonlijk ook niet relevant...

ik vind die tests persoonlijk goede tests, omdat de test methodes ect. worden uitgelegd
    en dat kan ik wel waarderen.

Comment

Op Wilders Security zag ik laatst een topic over de matousec testen. Vooral het feit dat ze HIPS wel geactiveerd laten maar AV en AS modules uitzetten vind ik wel vreemd. Als je puur de firewall wil testen zou je HIPS ook moeten uitzetten lijkt mij. Daar geef ik ze op Wilders wel gelijk in.

Comment

effe een vraagje, ik zie op die site van de link hierboven staan dat Eset Smart Security firewall faalt op vele vlakken, ik zie dat Comodo Firewall Pro 3.0.22.349 een dikke tien krijgt en gratis is. Is het raadzaam om die te draaien naast Eset SS?

Comment

2 firewalls lijkt mij geen goed idee.
          Als je zelf al achter een router zit zou ik lekker bij ESS blijven totdat je licentie verloopt. Daarna kun je dan veranderen naar bijv. Eset AV + Comodo firewall.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X