Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vreemd gedrag zone alarm

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vreemd gedrag zone alarm

Ik kreeg laatst van ZA een programma aangeboden om de comp op te schonen, ik had geen zin het programma te kopen.
    Na het eenmalig uittesten bleek dat mijn stick niet meer herkend werd en de correspondentie van de bank (bankmail perferend) werkt niet meer.Dit laatste krijg ik niet meer goed

Het programma bleef maar vragen of ik het wilde kopen het kon niet verwijderd worden, dit leek niet op wat je mag verwachten van ZA uiteindelijk heb ik het verwijderd via configuratie scherm/software verwijderen,daarna kreeg ik nogmaals een aanbieding om voor een nog lagere prijs het progamma te kopen.
    Dit leek in niets op het gedrag van zone alarm, graag commentaar.

Hallo berma, weet je toevallig wat voor programma je kreeg aangeboden?
    Want dat soort "opschoners" willen je computer nog wel eens pootje haken (zoals je gemerkt hebt)
    Misschien dat je computer wel een virus o.i.d. heeft, maar daar zijn andere forumleden beter in dan ik.
    Dus mss even afwachten op nog een reactie!
    mvg, Peter

The future ain’t what it used to be.

Comment

pederoco

Het was in iedergeval van zone alarm maar dit kan natuurlijk nagemaakt zijn vandaar dat ik er intrapte.

Ik heb zojuist kaspersky online virus scanner laten draaien deze gaf een foutmelding en kon niet testen.
      Nu maar avg laten testen kijken of hij er iets uit haalt
      Last edited by berma; 19-09-13, 14:16.

Comment

Ik denk toch dat het wat dieper zit, lees verdere instructies!

Nadat je eerst dit hebt uitgevoerd: http://www.nucia.eu/forum/threads/12...richt-plaatst!

Plaats nadat je dat heb gedaan je logs op dit forum onder een nieuw onderwerp: http://www.nucia.eu/forum/forums/38-...virusinfecties
        mvg, Peter

The future ain’t what it used to be.

Comment

Het lijkt mee te vallen , mijn AVG haalde er een beschadigde map uit verder draait alles goed.
          Alleen bankmail perferend) werkt niet meer, windows is beschadigt maar via een andere laptop kan ik er nog bij.
          Ik heb er ook nog 2 online scanners op los gelaten, die konden ook niets meer vinden.

Comment

dit is juist heel kenmerkend voor zonealarm
            waarschijnlijk bedoel je dit programma? http://www.zonealarm.com/security/en...m-pctuneup.htm
            ik krijg iedere week wel een email van ze met dat ik het nu moet kopen want het is in de aanbieding en super goedkoop en of ik daar da meteen een heel internet security pakket bij wil want dan krijg ik nog meer korting etc.

Comment

Ik dacht van wel,ik krijg de indruk dat je vind dat het programma zijn werk goed doet. Bij mij had ik veel problemen.

Comment

hoe kwam jij op die indruk? :P
                ik heb geen idee of het zijn werk goed doet of iet want ik heb het nog nooit gebruikt
                ik gebruik op het moment linux dus ik hoef me niet druk te maken over register opschonen enzo :P

Comment

Ik had3 nu nog 2 problemen mijn stick werd niet meer herkend (opgelost) de bankmail doet het niet meer, het systeem sluit zeer langzaam af.

Comment

wat je kan doen is even alle programma's afsluiten (ook de programma's die rechts onderin staan met alleen een pictogram)
                    dan kunnen we zien of het langzaam afsluit door een programma of dat er wat anders aan de hand is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berma Bekijk Berichten
                      de bankmail doet het niet meer, het systeem sluit zeer langzaam af.
                      Wat bedoel je hiermee (van bankmail heb ik nl nog nooit gehoord ) ?
                      Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
                      E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

@Emphyrio
                        Uw eigen brievenbus voor uw bankzaken

Via Bankmail ontvangt u persoonlijke berichten van ABN AMRO via de beveiligde omgeving van Internet Bankieren, Snel Bankieren en nu ook beschikbaar via Mobiel Bankieren.

Bankmailberichten zijn persoonlijke meldingen, serviceberichten en conversaties met ABN AMRO

@Cristan
                        Ik sluit meestal eerst alle programma,s af ik voor het systeem afsluit
                        er is dus geen enkel progamma actief eventueel met Ctrl Alt del ik neem aan dat dit alle actieve programma,s weergeeft.

Comment

met alle programma's bedoel ik ook antivirus en dat soort dingen
                          rechtsonderin zie je icontjes staan de meeste daarvan zijn ook nog allemaal programma's die draaien

Comment

Systeemherstel misschien ook nog een optie...

Comment

Kan je eens proberen of je in veilige modus mét internet verbinding, dezelfde problemen ondervind?
                              Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
                              E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X