Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe omzeil ik Groepsbeleid ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe omzeil ik Groepsbeleid ?

Beste,

Op school probeer ik een toepassing te openen (.exe), echter wanneer ik dit bestand open staat er: 'Dit programma is geblokkeerd door groepsbeleid neem contact op met de beheerder'. Nu is mijn vraag hoe omzeil ik dit?

ik kan het opdrachtenprompt niet openen. Het enige wat ik ongeveer kan doen is opstarten met f8 ingedrukt houden.

Hoop op een snelle reactie

Beste Larsjer,

Bedankt voor je forumpost.

Aangezien je op school zit, en het omzeilen van de Group Policy illegaal is (omdat het staat geregistreerd in een server) lijkt het mij niet verstandig om jou verder advies te geven. Mocht je specifiek iets uit willen voeren zou ik contact opnemen met de beheerder.

Comment

Snelste manier...ga even naar de systeembeheerder die kan dat uitschakelen.

Comment

Jaa die hebben we niet op school hij zit ergens anders.
        Zou je het me toch willen uitleggen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Larsjer Bekijk Berichten
          Jaa die hebben we niet op school hij zit ergens anders.
          Zou je het me toch willen uitleggen?
          Helaas kunnen we hier niet aan meewerken. Ik stel voor je toepassingen
          thuis te openen en je op school aan het beleid van de school te houden en indien het belangrijk is er
          met je leraar contact over op te nemen.
          Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Groepsbeleid is sowieso standaard niet te omzeilen. Daarvoor zit het systeem veel te goed in elkaar. Het is immers gemaakt om organisaties hun kritieke IT-omgeving te laten beveiligen.

Natuurlijk zijn er wel mogelijkheden te bedenken om er gaten in te schieten maar los van het feit dat dat niet eenvoudig is (je zou per situatie moeten kijken wat de mogelijkheden zijn), kunnen wij niet helpen met het omzeilen van beveiliging.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X