Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pc loopt vet vaak vast :|

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Pc loopt vet vaak vast :|

Hallo iedereen,

Mijn pc loopt heel vaak vast, als ik ongeveer 3 programma's aan heb staan, gaatie al laggen (Schokken).

Ik wil liever geen geld uitgeven, om hem te "Upgraden".

Heeft iemand hier een programmatje voor?

~David`.

Met welke programma's? Wat zijn je systeem gegevens?
    Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
    Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
    Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
    Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
    Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
    Branders; Plextor 820SA.
    Speakers; Logitech z5500.
    Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Ik heb vaak deze programma's aan:

Firefox;
      Paint;
      Msn - Gesprek;
      Ares - Een niet virussen share programma (Op de balk bij de tijd);
      Spyware Doctor - Op de balk bij de tijd.

En waar kan ik mijn systeem gegevens vinden?

Ik weet wel dat ik 1GB geheugen heb, en ik heb nu nog 134GB vrije schijfruimte.

~David`.

Comment

Start/alle programma's/Bureau Accesoires/Systeemwerkset/Systeeminformatie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Coree Bekijk Berichten
          Start/alle programma's/Bureau Accesoires/Systeemwerkset/Systeeminformatie
          Ik kan niks kopieren

Comment

Screenshotje??
            amiek

Comment

Ares - Een niet virussen share programma (Op de balk bij de tijd);
              ik heb dit programma vroeger ook gebruikt maar het bevat wel veel virussen,voor muziek kom je ze niet tegen als je ze voor een realistische grootte download,maar voor films en software...heb je bijna elke keer een virus binnen.

Comment

Dat wil dus niet zeggen dat Ares zelf spyware bevat. Alleen de meeste programma's die je zou willen downloaden zijn besmet. Hetzelfde geldt bv voor Limewire. Mp3tjes kunnen prima, maar programma's downloaden is echt niet aan te raden.
                amiek

Comment

Misschien Ccleaner(klikje) eens je cookies enzo laten opruimen?

Defragmenteer je wel eens? Kan ook wezen dat hij dan sneller word?
                  WhatPulse Stats:
                  This user is in team Nucia and is ranked 9th in that team.......

Comment

Had je deze problemen eerst ook al of sinds kort?

Vertel ook even wat je systeemspecs zijn. (zoals Coree eigenlijk al zei)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Crash Bekijk Berichten
                      Wat zijn je systeem gegevens?
                      Oorspronkelijk geplaatst door Davidbarton2 Bekijk Berichten
                      waar kan ik mijn systeem gegevens vinden?
                      Voor een wat uitgebreider overzicht van je pc (inclusief opstartende en lopende programma's) kun je Aida32 gebruiken. Het programma hoeft niet geïnstalleerd te worden: pak het zip-bestand uit, open de map die je dan hebt en dubbelklik op Aida32.exe. Er opent een venster zoals hieronder te zien is. Selecteer nu achtereenvolgens Computer > Overzicht, Besturingssysteem > Lopende processen en Software > Autostart. Klik bij elk hiervan met je rechter muisknop ergens in het rechter venster en kies Kopiëren. Plak de resultaten in een volgend bericht. Zie je trouwens in je logboeken geen foutmeldingen of waarschuwingen op de tijdstippen dat de pc vastliep? (Ga voor je logboeken naar Start > Uitvoeren, typ eventvwr en klik op OK.)

Last edited by Guus abc; 09-02-08, 15:57.
                      Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

download Ccleaner en easycleaner. maakt je pc een heel stuk schoner en verwijderd veel onnodige dingen

offtopic:

guess who i am, pb maar :P

Comment

Working...
                        X