Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geheugenuitbreiding Dell Laptop, werkt niet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Geheugenuitbreiding Dell Laptop, werkt niet

Hoi,
    Ik heb een Dell Laptop, Inspiron 1100, 256 MB. Daarvoor heb ik een geheugenuitbreiding besteld, 512 MB, Transcend. Ik denk dat het wel de goede uitbreiding is, maar het werkt niet. Als het nieuwe geheugen er inzit, alleen of samen met de oude, dan start de laptop niet op. Als ik dan weer alleen het oude geheugen erin zet, doet ie het wel. Heeft iemand een idee wat ik verder nog kan proberen?
    Gerry

Weinig. Als het nieuwe geheugen niet herkent wordt, dan werkt het niet.
    Je zou eventueel een BIOS upgrade kunnen proberen.

Is het nieuwe geheugen wel exact hetzelfde als het oude? Is het dell-certified?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Het extra geheugen voor Dell Laptop werkt nog steeds niet.

Het geheugen kwam van Transcend, en ik heb het geheugen teruggestuurd, het bleek inderdaad defect toen zij het gingen testen. Gisteren heb ik een nieuwe ontvangen, maar het resultaat is weer nihil. Het scherm blijft zwart wanneer ik de laptop opstart, er flikkeren even een paar lichtjes en dan gaat hij vanzelf uit. Zou ik nou echt 2x een defect geheugen hebben? Wie heeft er advies waar ik anders een het best een geheugen voor Dell Inspiron 1100 laptop kan aanschaffen?

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎