Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ram verhogen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ram verhogen

Hallo ik wil graag mijn Ram verhogen maar is dit mogelijk ? + hoeveel zou me dat gaan kosten ? + welke heb ik nodig. Ik heb alvast een screen waarop alles zou moeten te zien zijn. (gemaakt met Everest)

Ps ook heb ik een probleem met mijn pc ik kan de game Oblivion gewoon goed draaien maar de iets oudere Gothic 3 die wat ouder is en zoiets hetzelfde nodig heeft. Gaat erg langzaam weet iemand wat de oorzaak kan zijn ?

Geef eens aan welk moederbord je hebt. Daar kunnen we waarschijnlijk meer mee. je moet namelijk weten wat je moederbord aan kan.
    Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
    Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
    Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
    Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
    Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
    Branders; Plextor 820SA.
    Speakers; Logitech z5500.
    Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Ok ik neem aan dat je dit zoekt. En alvast bedankt.

Comment

Acer of Packard Bell, welke van de twee heb je als PC?
        Grtz Lex.

Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
        Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
        Branders; Plextor 820SA.

Comment

Ik heb een Packerd Bell

Comment

Welk type/model?
            Grtz Lex.

Branders; Plextor 820SA.

Comment

Achterop staat dit nu weet ik niet of dit het goeie is.

CHOP- MCP61-SM-AM

Hmm ik heb eens gezocht en ik heb mijne gevonden op de site hier gaat het om.

Hier heb je meer aan denk ik.
              Last edited by meemai; 05-02-08, 00:01. Reden: Update

Comment

Sorry voor de kick en mischien kom ik ongeduldig over maar ik wou graag even informeren of de info die ik gaf wel goed was en of iemand heeft gelezen dat ik eventjes een link van mijn pc erbij heb gezet dat zou helpen lijkt me. Sorry voor de kick maar er stond dat het na 24 uur mocht.

Nochmaals sorry maar toch bedankt voor het lezen.

Nog een prettige dag verder

Comment

Als ik het goed begrijp heb je dus een Packard Bell ISTART 2400 AIO.

Volgens die pagina heb je en MCP61M-AM-moederbord van de fabrikant ECS.
                  Als ik daar op klik krijg ik deze pagina.

En dan staat daar:
                  Systeemgeheugen

* DDR2 400 / DDR2 533 / DDR2 667, 4 banken met Dual Channel-ondersteuning
                  * Ondersteuning voor maximaal 4 GB systeemgeheugen

Dat spreekt redelijk voor zich lijkt me. Als je het niet snapt zeg je het maar.

Comment

Heel erg bedankt nog een vraag welke ik er ook inzet van deze 3.
                    DDR2 400 / DDR2 533 / DDR2 667
                    Is er eentje die een voorkeur heeft of die het beste zou zijn. Nog bedankt heh. Dan moet ik alleen nog kijken hoe ik het erin zet of laat erin zetten en dan ben ik klaar heel erg bedankt. =)

Comment

667 verdient de voorkeur, die heeft de hoogste klokfrequentie.

Comment

Ok heel erg bedankt dan is dit opgelost. =)

Comment

Dat is wel gezegd: als het geheugen wat er nu inzit langzamer werkt (bijvoorbeeld 400) dan zal het snellere geheugen (667) ook langzamer (400) gaan werken.
                          "Zwakste schakel".

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Hoe kom je erachter wat er nu in zit ? Everest mischien ?

Comment

Everest .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Working...
                              X