Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steeds tragere computer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Steeds tragere computer

In het Hijackthis-gedeelte van dit forum (http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=34596) heb ik inmiddels vernomen dat mijn computer schoon is van virale rotzooi, maar het probleem dat ie steeds trager wordt blijft bestaan. Zowel het opstarten als afsluiten duurt aanzienlijk langer dan voorheen en dat geldt ook voor het afsluiten van alleen al Internet Explorer. De CPU werkt vaak op z'n volledige capaciteit en de ventilator slaat steeds vaker aan. Het is de afgelopen dagen al een paar keer gebeurd dat de computer bij teveel tegelijkertijd draaiende programma's vastliep en opnieuw opgestart moest worden.

Ik heb inmiddels een schijfdefragmentatie laten uitvoeren, maar andere ideeën zijn uiteraard van harte welkom.

Alvast bedankt,
    André.

CCleaner (zie handtekening), Windows Schijfopruiming, overbodige opstartitems opruimen (zie handtekening).

En heb je wat specificaties van je pc?

Comment

Loop deze handleiding eens af?
      Je kunt de stappen over antivirus en antimalware overslaan.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

in je post staat niet dat je de computer niet stof-vrij hebt gemaakt.
        probeer dit eens.

anders:
        * voorzie je cpu van nieuwe koelpasta.
        * zorg dat je computer om zich heen minimaal 3 cm vrije ruimte heeft aan alle kanten, dit zou de luchttoevoer en -afvoer moeten stimuleren.

(\_/)
        (o.o)
        (><)

Comment

Working...
        X