Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Langzamere PC

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Langzamere PC

ik heb net een nieuwe hardware upgrade uitgevoerd en me pc begint nu al langzamer te worden. ik hoor de hele tijd ook van die piepjes als ik op internet surf en dan blijft het beeld ook even hangen. spellen en programmas doen het nog wel gewoon goed, maar ik ben bang dat als ik er niet snel iets aan doe dat dit ook achteruit gaat. en voor de upgrade had ik hier nooit last van. hoe kom ik van dit probleem af?

Lijkt mij een driver probleem.

Heb je voor alle nieuwe hardware de goede drivers geïnstalleerd?

Comment

hardware upgrade uitgevoerd
      Wat heb je gedaan dan?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

nieuw moederbord, processor, voeding, grafische kaart.
        ik heb volgens mij de juiste drivers voor het moederbord en de grafische kaart geinstalleerd.
        en ik heb het nu een maandje ongeveer en in het begin liep het perfect.

Comment

Al gekeken of het binnen in je pc niet al te stoffig is?

Comment

nee dat was ook niet het geval, ik heb hem ook vorige maand helemaal schoongemaakt toen ik de nieuwe hardware erin heb gezet. nu is het nog steeds stofvrij.

Comment

Ik zou de drivers van je videokaart nog eens controleren, en opnieuw installeren.

Comment

hmm ja je had gelijk... stom van me dat ik die niet nog een keer gecheckt hebt maar de drivers van me kaart waren inderdaad verouderd. hartstikke bedankt in ieder geval, ook voor de snelle reactie! nog een prettige avond verder

Comment

Windows XP is blijven draaien nadat je het moederbord hebt veranderd trouwens?
                  Welk type had je en welk type heb je nu?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yashech Bekijk Berichten
                    nog een prettige avond verder
                    Jij ook.

Graag gedaan, en succes verder.

Comment

nee ik heb mijn pc helemaal opnieuw moeten instellen. eerst de hele schijf geformatteerd en daarna weer opnieuw xp erop gezet.
                      ik had een intel celeron 2.3 ghz en nu heb een amd 64 x2 6000+
                      en wat voor moederbord weet ik niet eens

Comment

Nee laat maar dan .

Comment

Working...
                        X