Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reformat

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Reformat

ik heb wat problemen met deze laptop(ilegal windows viruses etc.)
    dus kan ik windows herinstaleren op BV schijf D:\ en C:\ dan reformaten?

Ik denk dat je dan net zo goed tijdens de Setup je C:\ kan formatteren, en daarop gelijk weer Windows installeren.

Even je belangrijke bestanden op bijvoorbeeld een usb stick zetten, en daarna opstarten vanaf de Windows cd. Dan wijst het zich allemaal vanzelf wel.

Wat je dus probeert is nu Windows op een andere schijf installeren, en vanaf daar de andere schijf formatteren. Dat kan ook wel, maar het is niet echt praktisch.

Comment

ik wist niet eens dat je windows kon reformatten tijdens de setup... meschien licht het eraan dat ik de illegaal gebrande CD van een vriend gebruik...

Comment

9 van de 10 keer formatteer je je schijf juist vanuit de Setup.

Als je voor Windows installeren kiest, en kiest op welke partitie je wilt installeren etc. kom je vanzelf de formatteerknop tegen. Ook met gekopiëerde cd's moet dat gewoon gaan hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The7thStranger Bekijk Berichten
          9 van de 10 keer formatteer je je schijf juist vanuit de Setup.

Als je voor Windows installeren kiest, en kiest op welke partitie je wilt installeren etc. kom je vanzelf de formatteerknop tegen. Ook met gekopiëerde cd's moet dat gewoon gaan hoor.

oh ok en het bleek dat de cd het gewoon niet deed ik download het zelf wel maar het zou toch ook moeten werken zonder cd

Comment

Nee, je kan niet "zomaar" je systeempartitie formatteren.
            Daarvoor zal je moeten opstarten vanaf de cd, of met een opstartdiskette. Vanuit Windows zelf gaat het niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The7thStranger Bekijk Berichten
              Nee, je kan niet "zomaar" je systeempartitie formatteren.
              Daarvoor zal je moeten opstarten vanaf de cd, of met een opstartdiskette. Vanuit Windows zelf gaat het niet.
              ...

Comment

En verder?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Working...
                X