Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Computer super sloom:S

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Computer super sloom:S

Beste mensen,

ik heb dringend hulp nodg! Mijn computer (ik heb windows XP Home) is opeens erg traag. Het opstarten duurt min. 3 minuten en als ik vervolgens een internetpagina open duurt dit ook zo ongeveer 2 minunten.
    Daarbij had ik vroeger (4 maandjes geleden) geen probleem met het tegelijk gebruiken van zowel internet als MSN als de windows mediaplayer. Maar nu gaat bij gebruik van alle 3, de mediaplayer raar doen, je hoort het nummer , dat ik dan aan het luisteren ben, opeens in slomotion en MSN loopt vast en mijn internet gaat heel langzaam...
    Wat moet ik doen zodat ik op mijn computer deze programma's gewoon weer in dezelfde snelheid als eerst kan gebruiken?
    Groetjes,

jara

P.s. ik heb al gedefragmenteer, de CCleaner gebruikt, de ATF-cleaner gebruikt, schijfopruiming gedaan en systeemherstel.

Oorspronkelijk geplaatst door jara Bekijk Berichten
    Mijn computer (ik heb windows XP Home) is opeens erg traag.

P.s. ik heb al gedefragmenteer, de CCleaner gebruikt, de ATF-cleaner gebruikt, schijfopruiming gedaan en systeemherstel.
    Heb je al eens gescand op virussen/spyware? Doe anders eens een online scan met Kaspersky of Housecall.
    Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Ik heb de online scan gedaan met Kaspersky en het resultaat was dat ik geen virussen of spyware had..
      Weet je misschien nog iets wat ik zou kunnen doen om van dit probleem af te komen?

Jara

Comment

Kijk eens in je logboeken of er foutmeldingen te zien zijn: ga naar Start > Uitvoeren, typ eventvwr en klik op OK. Het venster Logboeken wordt dan geopend. Hier staat uitgelegd hoe je de foutmeldingen en/of waarschuwingen in je logboeken het best kunt posten.
        Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Oke dankje! Ik ga het meteen proberen
          Gr,

Jara

Comment

Working...
          X