Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC afsluiten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• PC afsluiten

Als ik m'n Dell Laptop met XP Home edition uit zet, blijft ie hangen bij het scherm 'Windows wordt nu afgesloten' en moet ik hem met de knop een paar seconden ingedrukt handmatig uitzetten. Dit gaat vervelen, dus het zou mooi zijn als iemand suggesties heeft..

Zelf heb ik natuurlijk al gezocht, maar kon zo niks vinden:
    - APM heb ik niet
    - ik heb niet net iets nieuws geïnstalleerd
    - CTRL-ALT-DEL werkt in die fase (uiteraard) niet meer, dus geen idee waar ie op blijft hangen
    - ik kan niets vinden in de event logging waarvan ik denk dat het er iets mee te maken heeft.

controleer of "ClearPageFileAtShutdown" niet aan staad , voor meer info --->http://support.microsoft.com/kb/314834

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peterrr Bekijk Berichten
      - ik kan niets vinden in de event logging waarvan ik denk dat het er iets mee te maken heeft.
      Nee, want Windows is eigenlijk al afgesloten, dus loggen zal hij niet meer. Het heeft niets met ClearPageFileAtShutDown te maken. Mijn laptop ( Compaq) doet het af en toe ook. Heel vervelend. Ik ben er nog niet achter waar het precies in zit, maar ik ben al wel ergens tegengekomen dat het een bug zou kunnen zijn, die alleen bij laptops voorkomt.
      amiek

Comment

Helaas nog geen oplossing... niemand?

Comment

ik heb dit probleem ook vroeger gehad op mijn pc, ik zal nog eens kijken wat ik voor je kan doen.
          (edit)ik heb hier ook een discussie gevonden van iemand met dezelfde problemen probreer deze oplossingen eens.
          Last edited by maser00; 03-04-08, 09:48.

Comment

thanx, zal het vanmiddag thuis es proberen...

Comment

Working...
            X