Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Programma's die mee starten met windows

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Programma's die mee starten met windows

Hallo allemaal,

Ik heb een simpele vraag.

Ik gebruik het programma ''Start inspector for windows''. Om onnodige programma's die mee starten met windows uit te vinken.

Ik zou graag advies van jullie willen wetten of ik nog iets kan uitvinken van mijn lijst. Ik heb alles uitgevinkt bijna. Alleen mijn norton antivirus/firewall, norton antibot en spywareGuard staan aangevinkt.

Ik zie ook bij > uitvoeren > msconfig > opstarten. Twee regels die te maken hebben met ''CurrentVersion\Run''. Ik vroeg me af of dat uitgevinkt kan worden (niet mee starten met windows.

Hier afbeeldingen van mijn opstart programma's

Een belangrijke mededeling:

Ik ben in het buiterland van 01-April t/m 21-April. Dus tussen die tijd als ik antwoord krijg op deze onderwerp zal ik helaas geen antwoord kunnen geven, tot na mijn terugkomst. Misschien kan deze onderwerp open blijven. Dus dat het niet automatisch door bijv. ''geen antwoord'' automatisch wordt gesloten. Bedankt.

Graag hoor ik advies van jullie.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
    Antonio
    Last edited by Antonio_R; 31-03-08, 08:22.
    Bedankt, Antonio

Die 2 dingen kun je uitvinken, hoor Antonio. En dit onderwerp wordt niet gesloten als jij niet reageert. Misschien heb je bij terugkomst een mailtje van Idefix in je postvak, maar verder blijft het gewoon open.
    amiek

Comment

Eventueel kan Nerocheck ook nog uit als je wilt.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Bedankt iedereen voor de antwoorden.

Vraag opgelost en gesloten.
        Last edited by Antonio_R; 20-04-08, 18:24.
        Bedankt, Antonio

Comment

Working...
        X