Mededeling

Collapse
No announcement yet.

script fout

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• script fout

Sinds kort heb ik het Slimbrowser, maar ik krijg heel vaak het scherm:

Fout in het script van Internet Explorer
    Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina

Kan iemand mij zeggen wat dit betekent en hoe ik er van af kom?
    Dit is al het derde browser dat ik deze afgelopen dagen probeer en alle hebben ze wel wat problemen.

Oorspronkelijk geplaatst door robertus65 Bekijk Berichten
    Kan iemand mij zeggen wat dit betekent en hoe ik er van af kom?
    SlimBrowser is geen op zichzelf staande browser zoals Firefox of Opera, maar een schil die om IE wordt gelegd. Je gebruikt dus eigenlijk nog steeds IE. De fouten die gemeld worden zijn onschuldige scriptfouten die heel vaak in webpagina's voorkomen,

Om die meldingen uit te schakelen ga je naar Extra > Internet-opties > tabblad Geavanceerd en daar vink je Foutopsporing in scripts uitschakelen aan. Vink daar ook meteen Melding van elke scriptfout weergeven uit en klik op OK.
    Last edited by Guus abc; 01-04-08, 15:41.
    Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Guus abc Bekijk Berichten
      SlimBrowser is geen op zichzelf staande browser zoals Firefox of Opera, maar een schil die om IE wordt gelegd. Je gebruikt dus eigenlijk nog steeds IE. De fouten die gemeld worden zijn onschuldige scriptfouten die heel vaak in webpagina's voorkomen,

Om die meldingen uit te schakelen ga je naar Extra > Internet-opties > tabblad Geavanceerd en daar vink je Foutopsporing in scripts uitschakelen aan. Vink daar ook meteen Melding van elke scriptfout weergeven uit en klik op OK.
      Ik denk dat dit inderdaad hierbij opgelost is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robertus65 Bekijk Berichten
        Ik denk dat dit inderdaad hierbij opgelost is.
        Ik weet het wel zeker. Dus je kunt de vraag op Opgelost zetten - links bovenaan de pagina.
        Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Working...
        X