Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help even kiezen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Help even kiezen

ik heb 830 euro en dan kan ik kiezen tussen de volgende laptops:

Vreugdenhill medewerker:

"Wij verkopen alleen Laptops met Integrated videokaarten
    als je een laptop met een losse videokaart wil dan zouden wie die moeten bestellen"
    kort gezegd 100 euro meer
    dus nu ga ik er eentje bij Dell kopen tenzij jullie een beter hebben
    DEZE
    die van 799 EURO

OLD
    Laptop A(749 EURO):
    Intel Pentium
    Dual-Core procesor T2370(1.73GH)
    2GB RAM
    250 GB Sata
    Mobile Intel GMA x3100
    Windows Vista Home Premium
    ----------------------

Laptop B(799 EURO):
    Intel Core 2 DUO procesor T5550(1.83GH)
    2GB RAM
    160GB Sata
    Ati radeon HD x2400
    ----------------------

Laptop C(799 EURO):
    Intel Core 2 DUO proccesor T5450(1.66GH)
    2GB RAM
    120GB + Gratis 160 GB HD
    Nvidia GeForce 8400M
    ----------------------

Laptop D(802.80 EURO)
    Laptop D
    Removed from site O.o
    ---------------------

dat waren ze dus ik heb keuze tussen 3 laptops
    maar welke zal ik nemen want ik ga de laptop gebruiken om wat spellen te spelen, photoshopen, video editing etc.
    maar omdat ze allemaal vista hebben moeten ze tijdens dat doen ook nog wel
    snel gaan en nog een probleem ik weet niet welke
    btw al die andere laptops komen uit dezlfe winkle maar folder en deze komt van de site
    Last edited by Clow; 12-04-08, 21:31.

B en C vind ik het aantrekkelijkst. B heeft de beste CPU, hoe het zit met de videokaart ten opzichte van C weet ik niet precies. Maar het zal elkaar niet veel ontlopen verwacht ik.
    Mocht de extra ruimte van C je niet interesseren, zou ik voor B gaan.

Comment

ik heb het bedrijf net een email gestuurd om te vragen welke graphics card er in Laptop D zit als ik dat wee ga ik de firs post aanpasen

Comment

Ik zou voor C gaan aangezien ik de Nvidia Geforce kaarten erg goed vindt. Denk ook niet dat je die extra 40 gb geheugen nodig hebt die laptop B heeft en een externe HD kan nogal handig zijn voor back ups of wat dan ook .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dark Seraphim Bekijk Berichten
          Ik zou voor C gaan aangezien ik de Nvidia Geforce kaarten erg goed vindt. Denk ook niet dat je die extra 40 gb geheugen nodig hebt die laptop B heeft en een externe HD kan nogal handig zijn voor back ups of wat dan ook .
          zou de proccesor snelheid dan niet laag zijn(1.66GH) tegenover de anderen

Comment

Voor de spelletjes en video-editing is de snellere cpu wel handig. Zelf heb ik nu een Ati X1600 (mobility radeon), en dat werkt prima.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniac2003 Bekijk Berichten
              Voor de spelletjes en video-editing is de snellere cpu wel handig. Zelf heb ik nu een Ati X1600 (mobility radeon), en dat werkt prima.
              en dan zou laptop D beter zijn want die heeft 1.80GH alleen weet ik niet welke videokaart erin zit

Comment

Een geïntegreerde Intel kaart. Daarmee blijft laptop B toch de betere in mijn ogen, aangezien die een 'echte' videokaart heeft.

Comment

hoe herken je eigelijk een integrated graphics card

Comment

Meestal zijn dat vaste typenummers. En alleen nVidia en Ati maken losse videokaarten. Intel en bijv. SiS alleen geïntegreerde chips.

Comment

Meestal zijn dat vaste typenummers. En alleen nVidia en Ati maken losse videokaarten. Intel en bijv. SiS alleen geïntegreerde chips.
                      ah ok dat helpt al want ik "haat" integrated video kaarten dus nvidia en ati maken alleen maar lossen of ook integrated?

Comment

ben naar die winkle toe gegaan en ze zeiden dat ze geen laptops verkopen zonder integrated grapics crads dus ik moet nu een andeere winkel zoekne...is Dell een goede?
                        [edit Check first post, edited with a other option
                        Last edited by Clow; 12-04-08, 18:17.

Comment

In de prijsklasse waar jij nu in zit, zijn ze meestal geïntegreerd. Het betekend echter niet dat het slecht is. Mijn X1600 is ook geïntegreerd, want hij zit niet op een losse kaart. Wel is het een losse chip. Toch kun je er heel behoorlijk een spelletje op spelen. Met de 8400 of 2400 uit jou keuzes, zul je best een spelletje kunnen spelen. Maar geen Call of Duty met alle opties aan, met lage instellingen zal het misschien wel lukken. Toch is dit ook spel afhankelijk.
                          Wat zijn bijvoorbeeld de spellen die je er mee wilt spelen ?
                          en neem je genoegen met mindere graphics ? anders zul je meer moeten spenderen.

Comment

In de prijsklasse waar jij nu in zit, zijn ze meestal geïntegreerd. Het betekend echter niet dat het slecht is. Mijn X1600 is ook geïntegreerd, want hij zit niet op een losse kaart. Wel is het een losse chip. Toch kun je er heel behoorlijk een spelletje op spelen. Met de 8400 of 2400 uit jou keuzes, zul je best een spelletje kunnen spelen. Maar geen Call of Duty met alle opties aan, met lage instellingen zal het misschien wel lukken. Toch is dit ook spel afhankelijk.
                            Wat zijn bijvoorbeeld de spellen die je er mee wilt spelen ?
                            en neem je genoegen met mindere graphics ? anders zul je meer moeten spenderen.
                            nou de Dell notebook die ik wou heeft 128MB nvidia geforce kaart
                            en het zijn niet zozeer spelen die ik erop will spelen (maar als ik het doe heb ik een damnt goede videokaart nodig end at wee tik uit ervaring)maar meer photoshoppen video editing en zo'n beetje 20/5(iets minde rkan ook) dagen per week aanhouden en niet laten oververhitten

Comment

Losse videokaarten voor notebooks (MXM-slot) zijn lastig verkrijgbaar, dus op zich maakt het niet zo veel uit of het los of geïntegreert is. Maar wil je een beetje behoorlijk gamen dan is een 8600 chip/kaart van nvidia toch wel aan te raden. Maar zoals ik al zei, met mijn X1600 lukt ook wel redelijk.
                              In principe kunnen notebooks prima aan blijven staan, 's zomers kan het in een warme kamer misschien wat te warm worden. Maar tot nu toe hebben mij notebooks het ook bij 30+ prima uitgehouden.

Comment

Working...
                              X