Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Optimalisate - Virtueel geheugen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Optimalisate - Virtueel geheugen

Hallo,

Ik zit hier pas een tijdje, en dat is omdat ik deze vraag wil stellen:

Steeds als ik na een tijdje surfen, op m'n zoveelste site kom, zie ik een ballonnetje met "Onvoldoende virtueel geheugen".

Dit verwijder ik dan allemaal met CCleaner, maar dit gebeurt 2 keer per dag, hoe kan ik dat veranderen, zodat ik dat niet zo vaak meet hoef te doen?

-Tom Joosten

Wat verwijder je met Ccleaner? Dat heeft weinig zin hoor.
    Wat je kunt doen is je virtueel geheugen door Windows laten bepalen ( rechtsklik deze Computer > eigenschappen > tabblad geavanceerd > prestaties. Klik op Instellingen > tabblad geavanceerd > Virtueel geheugen. Klik op wijzigen. Hier kun je het aanpassen. Normale grootte is ongeveer anderhalf keer je Ram-geheugen, maar zet maar een bolletje bij Door windows beheerde grootte).
    Als je dit echt regelmatig hebt, is het misschien verstandig om een reepje RAM geheugen bij te plaatsen. Hoeveel ram heb je?
    amiek

Comment

Ik heb 383MB Ram.

EDIT:

Er staat dit:

-Tom Joosten
      Last edited by Tom Joosten; 05-04-08, 19:52. Reden: Linkje :D

Comment

je kan misschien beter "door het systeem beheerde grootte" aanvinken.
        Wat er nu staat is nogal weinig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door amiek Bekijk Berichten
          maar zet maar een bolletje bij Door windows beheerde grootte.
          Dus het bolletje aanklikken bij Door het systeem beheerde grootte. Klikken op Instellen, alle vensters sluiten door op OK te klikken en je pc even opnieuw opstarten.
          Wat er nu staat is inderdaad veel te weinig.
          Toch een aanrader om ram bij te gaan plaatsen, je zit echt wat aan de krappe kant.
          amiek

Comment

Heel uw probleem is gewoon dat u PC te weinig RAM geheugen heeft .
            Je hebt minimaal 512Mb nodig en liefst nog 1024 Mb om zonder problemen alle programma's te kunnen draaien .

[email protected]
            Houston we have a problem ...

Comment

Hmm, dan moet ik toch maar eens daarnaar gaan kijken, of gewoon naar een nieuwe computer

-Tom Joosten

Comment

Working...
              X