Mededeling

Collapse
No announcement yet.

games versnellen doormiddel van aan passingen in windows

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• games versnellen doormiddel van aan passingen in windows

Hey ik heb een vraag,

Ik speel regelmatig verschillende games alleen neit elk spel loopt even soepel zijn er mogelijk heden om onnodige programma's die bv in windows system runnen te stoppen en daarmee meer prestatie gericht te kunnenn gamen. ik heb zoals nu bv een fps van rond de 45 in world of warcraft daarbij gebruik ik wel 2000 geheugen en mijn video kaart is 512mb geheugen kaartje, ook heb ik me beeldscherm instellingen op het laagste in gevoer met sync etc etc allemaal omlaag gehaald ook de 800 x 600 met het merk nvidia geforce 8500gt
    Zijn er mogelijk heden om meer prestatie uit het spel te krijgen door middel van aanpassingen van je windows maakt niks uit wat meer geheugen gebruiken voor het spel met je video kaart dingen doen om meer prestatie te krijgen alles mag en kan zolang alles het nog maar blijft doen, verdere specificatie zijn als nodig.

moederbord asus a8n sli-deluxe
    2ghz werk geheugen
    300mb harde schijf met verdeelde partities spellen staan op een schone schijf van 100mb
    3000+ processor

enige overclock mogelijk heden

Ik wil ook graag omdat het via het moederbord wel een mogelijkheid is met 2 video kaarten te gamen graag wat meer informatie over waar ik rekening mee moet gaan houden en is het mogelijk om deze video kaart te gebruiken hier voor of welke video kaart is het beste geschikt om er 2 van te nemen?

Misschien handig; Programma's die opstarten verwijderen die niet benodigd zijn: Klik hier voor de uitleg

Sluit programma's helemaal af voor je een game start, je kan het proces ook stoppen via ctrl+alt+del en dan Processen. LEt hier wel op wat je doet, niet SYSTEM processen uitschakelen! Ook voor het uitschakelen weten wat je uitschakeld!

Hopelijk je weer wat geholpen te hebben.
    WhatPulse Stats:
    This user is in team Nucia and is ranked 9th in that team.......

Comment

hmm je hebt een goede pc, een redelijk tot goede videokaart.
      en als je alles op LOW (800*600) zet heb je in WoW maar een fps van 45?

Probeer eens een ander spel.
      WoW is nu niet echt het mooiste spel op de markt.. lijkt me eerder een probleem ergens in WoW dan bij je PC.

Ik zou eens proberen of je een ander (nieuw en grafisch zwaarder) spel wel snel kunt draaien.

want met zon pc hoor je niet op 800*600 te gamen natuurlijk
      .(\(\
      .(-.-)
      (')) ('))
      Let niet op mij, ik ben zo klaar

Comment

Uhm beetje weinig frames voor die kaart...
        Je kunt ook eens de instellingen veranderen van je videokaart.

rechtermuisknop / eigenschappen / instellingen / geavanceerd / geforce 8500 / en dan prestatie en kwaliteits instellingen.

Als je hier de instellingen al verkeert hebt staan kan dat een groot verschil maken.
        En overclocken moet je erg voorzichtig mee zijn, heb het zelf ook gedaan met mn videokaart.
        KLIK HIER voor een vergroting!
        (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)

Comment

Working...
        X