Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opschonen register

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• opschonen register

Ik werk met Windows vista.
    Ik heb eens een snelle scan op mijn laptop laten lopen.
    Er zijn een aantal registeren andere fouten ontdekt.
    Is er een gratis programma beschikbaar om alles op te schonen?

Bijvoorbaat bedankt!

Met welk programma heb je je laptop gescand?

Een gratis programma waarmee je je laptop (ook foute/oude registersleutels) redelijk veilig kunt opschonen is ccleaner.

http://www.piriform.com/download

Comment

Beste RonB,

Het opschonen van het register is in 99% van de gevallen een fabeltje, onzinnig dus.
      Programma's die tal van fouten aangeven hebben in de meeste gevallen maar één doel en dat is geld verdienen.

Ik sluit mij aan bij Giant: welk programma heb je nu gebruikt en geeft zoveel fouten aan?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

ik heb het topic hier neergezet, want het hoorde niet echt thuis in Malware preventie.
        Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
        E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek Bekijk Berichten
          Beste RonB,

Het opschonen van het register is in 99% van de gevallen een fabeltje, onzinnig dus.
          Programma's die tal van fouten aangeven hebben in de meeste gevallen maar één doel en dat is geld verdienen.

Ik sluit mij aan bij Giant: welk programma heb je nu gebruikt en geeft zoveel fouten aan?
          Het was een onderdeel van het nwe winzip programma

Comment

Ik raak weer in de war, ik lees hier vaak over registerfouten opschonen, en nu weer dat het onzin is!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk Berichten
              Ik raak weer in de war, ik lees hier vaak over registerfouten opschonen, en nu weer dat het onzin is!
              Het register opschonen, geeft ons een prettig gevoel.
              Raar of zelden zal dit de "performance" van de pc verhogen.

Een uitzondering kunnen we maken indien we het register opschonen omdat er malware aanwezig was.
              Maar dat doen we (Security Analysten) op een andere manier.

Het probleem is nu, dat er op het web verschillende "register cleaners" te vinden zijn, de ene al wat dubieuzer dan de andere, die je beloven dat het de pc zou versnellen.
              Dat is dus onzin. het tegendeel is waar, dat ze eerder je pc omzeep helpen als je niet weet wat je doet.

Ccleaner, de cleaner die wij gebruiken, heeft in het verleden zijn nut bewezen. In al de jaren dat ik deze tool inzet, heb ik nog geen calamiteiten meegemaakt.
              Hij wordt bijna voornamelijk ingezet om achtergebleven en overbodige bestanden op te ruimen.
              Last edited by Emphyrio; 13-02-14, 14:34.

Comment

Ik dacht toch ook dat jullie het (regelmatig) gebruik van CCleaner aanraden. Toch weer bedankt voor jouw reactie.

Comment

Graag gedaan, Theo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk Berichten
                    Ik dacht toch ook dat jullie het (regelmatig) gebruik van CCleaner aanraden. Toch weer bedankt voor jouw reactie.
                    CCleaner is in eerste instantie een tool om oude (overbodige) bestanden op te ruimen. Daarnaast zit er een module in om het register op te ruimen.
                    Die laatste wordt minder frequent aangeraden dan de eerste, vanwege eerdergenoemde redenen .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Working...
                    X