Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geluid uit hoofdtelefoon en luidsprekers tegelijkertijd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Geluid uit hoofdtelefoon en luidsprekers tegelijkertijd

Iemand die mij kan helpen.

Wanneer ik iets wil beluisteren vanuit mijn laptop gebruik ik altijd mijn oordopjes maar paar dagen geleden hoor ik ook geluid uitkomen vanuit de luidsprekers.
    Er komt nu geluid uit vanuit oordopjes en vanuit luidsprekers!
    Last edited by dorado; 29-08-16, 08:14. Reden: titel verduidelijkt

Combineer [windowstoets & r] → typ: mmsys.cpl

Maak een screenshot van wat je krijgt, Hoe je dat doet lees je HIER. (Je kan ook een foto maken.)
    Upload dit afbeeldingsbestand naar http://www.imgdumper.nl.
    Je krijgt dan een aantal links. Post alleen de eerste link in je volgend bericht.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Comment

Als je de luidsprekers /HP selecteert en op Eigenschappen klikt → tabblad Geavanceerd, wat zie je dan?
        Vink eens Toepassingen kunnen dit apparaat exclusief beheren uit.

Meld je vervolgens af en weer aan om te checken of dit helpt.

Comment

Dit is wat ik zie bij de eigenschappen tabblad geavanceerd:

Heb vinkje uitgezet bij toepassingen kunnen dit apparaat exclusief beheren en heb me daarna afgemeld en weer aangemeld zoals je zei maar helaas geen effect. Het blijft hetzelfde met het geluid bij de oordopjes en luidsprekers.

Comment

Graag wil ik een hardware-overzicht.

Download * DevManView(x86) of DevmanView(x64) naar het bureaublad.
            **Unzip en dubbelklik op DevManView.exe
            Selecteer alles m.b.v. [Ctrl & a] toetscombinatie
            Klik op File in de werkbalk → Save selected items
            Sla dit op als devices. (.txt zal hier aan toegevoegd worden)
            Voeg dit log toe als bijlage in je volgende reactie.

*Hier kan vastgesteld worden of je besturingssysteem 32 of 64bits is en **hier wordt verteld hoe je moet in- & uitpakken.

Comment

Log bestand, devices.
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Combineer [windowstoets & r] → typ: control mmsys.cpl,,1
                Kijk of Stereo Mix erbij staat. Zo ja, rechtsklik Stereo Mix en schakel deze uit.

Comment

Stereo mix staat niet bij.

Comment

Combineer [windowstoets & r] → typ: control mmsys.cpl,,1
                    Rechtsklik in het witte omlijnde vak en zorg dat onderstaande regels aangevinkt staan:
                    • Uitgeschakelde apparaten weergeven
                    • Niet aangesloten apparaten weergeven

Post tenslotte een schermafbeelding in je reactie.

Comment

Dit krijg ik nu te zien:

Comment

Is Stereo Mix wel beschikbaar als de hoofdtelefoon aangesloten is?
                        Zo ja, rechtsklik Stereo Mix en schakel deze uit.

Comment

Hello, ik vind het zo dadelijk niet, maar is die laptop Toshiba? Zo ja, mijn vrouw haar laptop van dat merk heeft ook problemen met geluid. Soms hetzelfde als bij jou dus klank langs allebei, maar ook na een Windows update, de klank kwijt. Voor dat laatste ben ik hier op het forum geweest en ook allerlei zaken uitgetest, maar het simpelste blijkt telkens de driver terug te installeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorado Bekijk Berichten
                            Is Stereo Mix wel beschikbaar als de hoofdtelefoon aangesloten is?
                            Zo ja, rechtsklik Stereo Mix en schakel deze uit.
                            Nee stereo mix is niet beschikbaar als de hoofdtelefoon aangesloten is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk Berichten
                              Hello, ik vind het zo dadelijk niet, maar is die laptop Toshiba? Zo ja, mijn vrouw haar laptop van dat merk heeft ook problemen met geluid. Soms hetzelfde als bij jou dus klank langs allebei, maar ook na een Windows update, de klank kwijt. Voor dat laatste ben ik hier op het forum geweest en ook allerlei zaken uitgetest, maar het simpelste blijkt telkens de driver terug te installeren.
                              Heb een HP laptop.

Comment

Working...
                              X