Beste lezers, ik ben gebruiker van Registry Mechanic. Voorheen betaalde ik hiervoor 30 euro per jaar. Later werd het programma vrij downloadbaar. Ik ben het altijd blijven gebruiken. Elke avond om 19 uur werd alles opgeschoond. Gaf een opgeruimd gevoel. Nu heb ik op mijn laptop windows opnieuw moeten installeren en ben ik RM dus ook kwijt. Ik zoek nu een site waar ik dit makkelijk kan downloaden, maar ik kan geen simpele betrouwbare site vinden. Bestaat het überhaupt nog. graag jullie reactie.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Registry Mechanic - van PC Tools
Collapse
X
-
vanaf 4 december zal de Registry Mechanic en de maker van Registry Mechanic, PC Tools, met pensioen gaan. Symantec de eigenaar van PC Tools heeft besloten de Registry Mechanic en, alle andere programma’s die onder het merk PC Tools worden ontwikkeld, op te heffen. Dit betekent dat deze software na 4 december niet meer zal worden ondersteund. Voor bestaande klanten van PC Tools is het aan te raden om de software te verwijderen nadat de licentieperiode is verlopen.
Overigens wordt het door kenners (niet door mij dus) meestal ontraden dit soort programma's te gebruiken om Windows mee op te schonen. In dit geval worden nog wel downloads aangeboden, maar het lijkt mij uitermate riskant om dit te ondernemen.Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!
- Citaat
-
Tja, onvoorstelbaar dat dit soort rommel nog steeds wordt gebruikt en er ook nog voor gaan betalen.
Indien je schijfruimte tekort hebt, pleeg een schoonmaakaktie van Windows zelf of schaf een grotere SSD/HDD aan.
Die schoonmaak progs voegen echt niets toe en van je garage opruimen gaat je auto echt niet sneller van rijden.
En als je toch perse zoiets wilt hebben, gebruik Ccleaner, de gratis versie.- Citaat
Comment
-
Bedankt voor jullie antwoorden. Nooit geweten dat Registry Mechanic "Rommel". Dus ook beter niet meer op mijn PC gebruiker en sowieso niet opnieuw op mijn laptop installeren???
Ccleaner gebruik ik ook. Hiervan gebruik ik eigenlijk alleen het eerst tabblad. De cleaner dus. Met het 2e tabblad "Het register" doe ik niets.
En wat bedoelen jullie het de "Schoonmaakactie van Windows zelf"?- Citaat
Comment
Comment