Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ze blijven het proberen....

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ze blijven het proberen....

Weer zo'n email. Zo langzamerhand zouden ze toch moeten begrijpen dat zelfs ik hier niet intrap?
    Zulk erbarmelijk Nederlands...

Beste Vriend,

Ik ben barrister Alfred George, de notaris en de uitvoerder van uw late familielid, zullen "en" Testament ";. Die van nierkanker stierf met VN-geïdentificeerde familie of relatieve ik contact met u op om in te staan als een nabestaanden zijn borg van US $ 7.2million, met een van de toonaangevende bank hier in west-Afrika, omdat je dezelfde achternaam met wijlen mijn cliënt te delen, heeft de bank mij een bericht aan de nabestaanden te bieden, vriendelijk antwoord met de volgende informatie voor verdere verduidelijkingen uitgegeven , (uw volledige naam, telefoonnummer, leeftijd, beroep)
    groet,
    Barrister Alfred George Esq
    Ellen

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.

IK zal je bij deze mijn banknummer geven...;voor het geval dat
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Met een banknummer alleen ben je toch niets? We moeten dat zo vaak geven, gas, electro, water en andere contracten, halen zelfs geld van uw rekening. Als je iets koopt of verkoopt langs internet moet je ook je rekening geven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk Berichten
        Met een banknummer alleen ben je toch niets? We moeten dat zo vaak geven, gas, electro, water en andere contracten, halen zelfs geld van uw rekening. Als je iets koopt of verkoopt langs internet moet je ook je rekening geven!
        Je mist ergens de "clou" Theo

Mijn banknummer om de "erfenis" te storten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Emphyrio Bekijk Berichten
          Ik zal jou mijn bankrekeningnummer geven!
          Als je de "erfenis" namen mij opvraagt (en deze op jou rekeningnummer wordt gestort) mag je 50% houden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Giant Bekijk Berichten
            Ik zal jou mijn bankrekeningnummer geven!
            Als je de "erfenis" namen mij opvraagt (en deze op jou rekeningnummer wordt gestort) mag je 50% houden.
            ...

Comment

Toen ik pas op het net was (2000), kreeg je bijna iedere dag zo'n mail. Gewoolijk met foto van een afgezette regeringsleider, die cd miljoen op zijn rekening had staan. Jij kon dat dan afhalen en kreeg X percent. Maar je moest dan eerst een rekening open op een bank, en dus eerst xx Frank storten. En ongelooflijk maar waar, ze vonden veel slachtoffers.

Comment

Ja idd, herinner ik me nog.
                Veel is er niet veranderdt ondertussen, zij het dat we proberen onze leden hiervoor te behoeden

Comment

Natuurlijk, Patrick, we delen het samen. Maar eerst afwachten wat er overblijft na aftrekken van het honorarium van Barrister Alfred George Esq
                  Ellen

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.

Comment

Zou die dan niet "Pro Deo" werken dan ?

Comment

Zou die dan niet "Pro Deo" werken dan ?
                      Natuurlijk werkt hij Pro Deo.
                      Hij is zelf zo aardig dat hij erg veel moeite doet om familieleden op te sporen, zodat zij geen grote erfenis mislopen.

Comment

Iets soortgelijks. Ik werd laatst gebeld door Microsoft Technical Department, ongelofelijk dat daar mensen intrappen. Heb hem een kwartier aan de lijn gehad, langer rekken is mij niet gelukt.

Comment

Proficiat NEOS, om zolang hun 'taaltje' (moet Indisch Engels klinken denk ik) vol te houden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door neos Bekijk Berichten
                            Iets soortgelijks. Ik werd laatst gebeld door Microsoft Technical Department, ongelofelijk dat daar mensen intrappen. Heb hem een kwartier aan de lijn gehad, langer rekken is mij niet gelukt.
                            Mijn moeder van 84 jaar wordt ook steeds lastiggevallen door het Microsoft Technical Department. Ze heeft niet een een computer. En ze blijven maar bellen soms wel 3 keer per week.

Comment

Ze bellen inderdaad vaak, en als je het gesprek afkapt dan bellen ze direct nog een aantal keer. En inderdaad, het is nauwelijks te verstaan.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X