Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig : Ik kan een pictogram niet meer verwijderen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig : Ik kan een pictogram niet meer verwijderen

Hallo,
    Ik ben hier nieuw en ik heb gelijk een vraag.
    Ik weet niet of het hier moet, misschien kunnen de mods dit dan verplaatsen.

Maarja, komtie:
    ---

Hier een filmpje ervan:

Ik heb geprobeerd wat er stond, Schijf gedefragmenteerd en de hele zooi erachter aan, maar niks werkt :cry:
    Ik denk dat het een virus is :'(

http://i238.photobucket.com/albums/f...obleemske2.gif Voor de mensen die 'm niet zien.

Kan iemand me helpen?
    This dacht ik van Warrock, alleen ik kreeg allemaal foutmeldingen, wou hem verwijderen en nu lukt het niet meer

Kan iemand me helpen?

~David`

Probeer het maar met Unlocker.
    Check je pc wel even voor virussen of spyware, bv met een online scan van Bitdefender of Kaspersky.
    amiek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door amiek Bekijk Berichten
      Probeer het maar met Unlocker.
      Check je pc wel even voor virussen of spyware, bv met een online scan van Bitdefender of Kaspersky.
      Heel erg bedankt, ik denk dat ik hier wel langer op het forum blijf
      Ik zit trouwens ook op Ltf.

Comment

Als het nu opgelost is, mag je je vraag nog even op Opgelost zetten, links bovenin.
        Mocht de online scan nou veel vinden, of krijg je andere problemen, zolas popups of een trage computer, kun je voor alle zekerheid nog even een HijackThis logje plaatsen, in de daarvoor bestemde forumsectie: http://www.nucia.eu/forum/forumdisplay.php?f=38.
        En verder nog even: Welkom op Nucia.
        amiek

Comment

Welkom op het forum

Doe ook wat Amiek al aangeeft. Wat je ook nog kan doen is je pc scannen in veilige modus
          Mocht je nog een aantal beveiligings programma's zoeken,kijk dan eens in dit topic.

Comment

Die online virusscanner heeft niks gevonden.
            Mijn eigen virusscanner NOD32, die ik op volledige scan (Ook 999999999999999 kb bestanden) heb gezet, vond alleen een foutje die niks te maken had met dit gedoe.

Waar ik nu zo bang voor ben, is dat Keylogger heb.
            Ik speel namelijk RuneScape en ik ben als de dood dat mijn account gehackt word (Ik betaal er namelijk voor).

Comment

Dat zal zo'n vaart niet lopen, met dat hacken van je account.
              amiek

Comment

Dat kan ik begrijpen, ik was zelf ook member bij RS.
                Maarja Back To The Point

Spyware Doctor heeft volgens mij (Ik weet het niet zeker maar zet het toch neer om jou te helpen) SD beschermt tegen:

Protection Against: Spyware, Adware, Spyware Trojans, Keyloggers, Identity Theft, Hijackers, Tracking Threats, Rogue Anti-Spyware, Unwanted Software, Phishing, Popups and Bad Websites.

*Klik*

Succes dermee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corée Bekijk Berichten
                  Dat kan ik begrijpen, ik was zelf ook member bij RS.
                  Maarja Back To The Point

Spyware Doctor heeft volgens mij (Ik weet het niet zeker maar zet het toch neer om jou te helpen) SD beschermt tegen:

Protection Against: Spyware, Adware, Spyware Trojans, Keyloggers, Identity Theft, Hijackers, Tracking Threats, Rogue Anti-Spyware, Unwanted Software, Phishing, Popups and Bad Websites.

*Klik*

Succes dermee
                  Bedankt, ik heb nu alle programma's gedownload die NUCIA hebben aanbevolen + SD.
                  Hij heeft nu al 2 infectief gevonden met 33 bedreigingen.
                  Hopelijk kan iemand anders mij nog helpen met UNLOCKER, dat begrijp ik nog niet en ik wil die pictogram gewoon weg.

Comment

Als je Alles vrijgeven klikt en dan in het eerste vakje op het pijltje klikt en voor verwijderen kiest?
                    amiek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door amiek Bekijk Berichten
                      Als je Alles vrijgeven klikt en dan in het eerste vakje op het pijltje klikt en voor verwijderen kiest?
                      YES YES YES YES YES YES!!!

Yes!

Woeterdetoet!

Hier kan een slotje op denk ik

Comment

Je hebt je vraag al op opgelost gezet, dat is voldoende.
                        amiek

Comment

Fijne kerstdagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corée Bekijk Berichten
                            Fijne kerstdagen
                            Jij ook

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                            Working...
                            X