Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Niet meer downloaden na hitman pro

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Niet meer downloaden na hitman pro

Hoi hoi,
    ik hoop, dat dit de goede plaats is voor deze vraag, zo niet sorry.

Een paar dagen geleden heb ik weer eens hitman pro gedraaid. Niet met een of andere reden, maar gewoon in het kader van algemeen onderhoud van mijn PC. Nu merkte ik net, dat ik niets meer kan downloaden. Als ik iets probeer te downloaden krijg ik in netscape een witte tabblad, met de tekst "this object is blocked." In internet explorer krijg ik de melding dat ik waarschijnlijk moet inloggen. (Ook op sites waar dat niet hoeft.)

Ik vermoed, dat om de een of andere reden iets geblocked wordt waardoor ik dit krijg, maar ik zou niet weten waarom. Zelf heb ik geen veranderingen in de beveiliging aangebracht. Gezien de scan van een paar dagen terug, denk ik dat hitman misschien iets veranderd heeft.

Via de site van hitman pro kwam ik hier uit, en jullie hebben me al eerder geholpen, dus ik hoop dat jullie dat weer kunnen.

flipjeboot

Hoi,

HitmanPro wordt hier niet aangeraden,maar dat even terzeide.

Misschien helpt systeemherstel?

Comment

Eh, ja. Systeemherstel lijkt eindelijk een keer te hebben gewerkt. Is mijn eerste keer Bedankt dus.

Als jullie hitman niet aanraden, klopt het dan wel dat zij naar jullie doorverwijzen?

flipjeboot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flipjeboot Bekijk Berichten
        Als jullie hitman niet aanraden, klopt het dan wel dat zij naar jullie doorverwijzen?
        Ik weet niet wie er doorverwijst wat Hitman pro betreft, maar wij hebben een aantal jaren geleden de samenwerking stop gezet:

Zie ook dit artikel op een andere site, waar ze ook naar ons verwijzen:

Helaas in het Engels, de Nederlandse versie van die pagina doet het niet goed meer.
        Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
        Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
        Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
        Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
        Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
        Branders; Plextor 820SA.
        Speakers; Logitech z5500.
        Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Zelf had ik na gebruik van HitmanPro,problemen met de pc,waardoor ik uiteindelijk een herinstalatie moest doen.
          Je kan beter programma's zoals: Ad-Aware 2007, Spybot S&D,etc.. los draaien
          Last edited by metriod; 09-01-08, 11:46.

Comment

Je moet Hitman-Pro ook niet downloaden
            Het zegt dat het een Anti - Virussen programma is, terwijl het zelf een blok vol virussen is

Verwijder dus maar

~David`.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davidbarton2 Bekijk Berichten
              Het zegt dat het een Anti - Virussen programma is, terwijl het zelf een blok vol virussen is
              Waar basseer je dit op?
              Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
              Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
              Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
              Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
              Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
              Branders; Plextor 820SA.
              Speakers; Logitech z5500.
              Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X