Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het inschakelen van systeemherstel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Het inschakelen van systeemherstel

Hallo,

Ongeveer een week geleden heb ik met tune up my pc 2008 mijn hardeschijf opgeschoont. Gewoon wat cookies verwijderd en zo.
    Ik zag ook dat er nu al 4 gigabytes werd gebruikt om een een systeemherstel uit te voeren. Ik verwijderde het gewoon en ik dacht eraan om daarna meteen een systeemherstel uit te voeren.
    Maar mijn probleem is dat het niet meer wil.
    Als ik op start druk, alle programma's, bureau accessoires. Dan staat systeemwerkset er niet tussen.
    Ook als ik naar systeemeigenschappen ga staat er dat systeemherstel is ingeschakeld. Als ik dan aan het schuifbalkje ga zitten zodat hij minder geheugen gebruikt en dan op OK druk, gebeurd er ook niks.

Zou iemand mij kunnen helpen?

Oorspronkelijk geplaatst door demonon Bekijk Berichten
    Ik zag ook dat er nu al 4 gigabytes werd gebruikt om een een systeemherstel uit te voeren. Ik verwijderde het gewoon en ik dacht eraan om daarna meteen een systeemherstel uit te voeren.
    Maar mijn probleem is dat het niet meer wil.
    Tja, je verwijdert al je systeemherstelpunten en dan blijkt dat je geen systeemherstel meer kunt uitvoeren - raar hè. Als Tune Up My PC 2008 backups gemaakt heeft van alles wat je ermee veranderd/verwijderd hebt, zou ik die maar gauw terugzetten, al weet ik niet of je daar je hele systeemherstel ook weer mee terug krijgt. Zeker als je niet helemaal precies weet wat je doet (en dat blijkt wel uit je vraag) kun je beter met een grote boog om dit soort programmaatjes heen lopen, want dan kunnen ze vaak meer kwaad dan goed doen. Waar je Systeemwerkset gebleven is weet ik ook niet. Hopelijk komt die weer terug als je de veranderingen die het programma heeft aangebracht ongedaan kunt maken.
    Last edited by Guus abc; 02-02-08, 17:16.
    Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Nee, ik kan niks terugdraaien dat te maken heeft met systeemherstel.
      Met het programma kan je ook een herstelpunt maken, maar als ik dat probeer staat er dat systeemherstel misschien is gedeactiveerd.
      Zou ik misschien kunnen proberen systeemherstel uit te schakelen en dan weer in te schakelen om te kijken of het terug komt?

Comment

Nee, ik kan niks terugdraaien dat te maken heeft met systeemherstel.
        Wat kun je nog wel herstellen van wat je met Tune Up My PC 2008 hebt gedaan?

Comment

TUMPC heeft alleen een functie zodat je verwijderde bestanden terughaalt.
          Dus die ook niet meer in je prullenbak zitten.
          Bij mij zijn dat er 7000 bestanden.
          Er zijn bestanden van programma's die ik heb verwijderd, rbf bestanden, zdct en met allemaal cijfers.

Comment

Open tune up ulities, druk rechts boven op rescue center (ga uit van een engelse versie)
            klik alle veranderingen aan en druk op restore (dus: je klikt op een verandering, en dan restore) tot je alle veranderingen gehad hebt
            kijk of dat werkt
            kijk of er bij system recovery mogelijk nog wat herstel punten zijn

Comment

TUMPC heeft alleen een functie zodat je verwijderde bestanden terughaalt.
              Dus die ook niet meer in je prullenbak zitten.
              Probeer dat dan eerst maar en laat daarna het resultaat even weten.

Comment

Er zijn geen recoveries, en hoezo kijk bij system recovery?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moppentappers Bekijk Berichten
                  Open tune up ulities
                  Ik denk dat het misschien om een ander programma gaat:
                  Er zijn geen recoveries, en hoezo kijk bij system recovery?
                  Hoe heet dat programma precies? Als ik Google op tune up my pc 2008 vind ik geen programma dat letterlijk zo heet.
                  Last edited by Guus abc; 02-02-08, 15:45.

Comment

omdat dat ook in het rescue center staat en daar misschien nog herstel punten in staan

Comment

Het heet : tuneup utilities 2008

@moppentappers:
                      er staan geen herstelpunten.

Comment

helemaal geen succes.

Comment

er staan geen herstelpunten.
                          Als je niets van wat TUU2008 heeft veranderd/verwijderd kunt herstellen, ben ik bang dat je een probleem hebt. Je zou een repair install kunnen proberen. Daar heb je de originele XP-cd-rom voor nodig, waarbij je cd/dvd-drive als first boot device ingesteld moet zijn.

Comment

Dat is ook een probleem, die heb ik niet.

Zijn er andere (het liefsts gratis) programma's waarmee je als nodig een systeem herstel kunt uitvoeren?

En ik vraag me af, kan ik niet een keertje proberen systeemherstel uit te schakelen en weer in te schakelen.

Of met veilige modus een herstelpunt maken?

Comment

een herstel punt maak je om later terug te kunnen keren naar dat punt
                              als je nu een herstel punt maakt kun je terugkeren naar de huidige situatie, waarbij het dus kaduk is

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X