Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarschijnlijk probleem met https sites

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Waarschijnlijk probleem met https sites

Ik heb op de computer waar ik nu op bezig ben veel last met het openen van onze banksite namelijk kbc.be en sites zoals gmail (sites starten wel op maar inloggen lukt meestal niet)en hotmail...Er zitten een paar https sites tussen,kan dat het probleem zijn en is er eventueel iets aan te doen behalve dan weer opnieuw installeren,want is nogal veeeel werk...?Het is de enige computer in ons netwerk die er zo lastig over doet.

Mocht er iemand een tip hebben?

Hoi,

Met wat voor browser zit je op internet?

Comment

Heb je je browser al eens gereset/standaardinstellingen hersteld?

Comment

Mozilla Firefox en soms eens Internet Explorer....

Gereset:Bedoel je bv in Firefox "privégegevens opruimen"?Want dat doe ik om de zovel tijd...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spookie2005 Bekijk Berichten
          Gereset:Bedoel je bv in Firefox "privégegevens opruimen"?Want dat doe ik om de zovel tijd...
          Ik bedoel de standaardinstellingen herstellen. Zoals je bij Internet Explorer > Internetopties > Geavanceerd > Opnieuw instellen..., alle standaardinstellingen van je browser kan herstellen.

Comment

Neen,dat nog niet,ik heb het wel zonet eens uitgeprobeerd bij internet explorer en er is vooruitgang bij gmail maar het gaat tergend langzaam....Kbc nog steeds niet geopend zoals het zou moeten...

Comment

Start Firefox eens op in safe mode.

Zorg eerst dat Firefox is afgesloten!

Start > uitvoeren > dit kopieren/plakken en enter: "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -safe-mode
              kiezen om alle add - ons uit te schakelen,en verder te gaan in safe mode. Helpt dit?
              Last edited by metriod; 12-02-08, 21:53.

Comment

Gmail dat lukt op die manier,KBC gaat rapper om in te loggen maar op de andere PC's naast mij gaat het nog veel rapper,wat ik ook denk dat het zou kunnen...Hotmail is blijkbaar geen probleem zo...

Comment

Gebruik je Add -ons? In Firefox: > Extra > Add -ons > Extensies.

Comment

GData Webfilter 1.0.0.1....Dat is blijkbaar een Add-on,nooit aan gedacht!

Comment

Is dat een Firefox Add-on? Is dat niet (een onderdel) van je beveiliging?

Comment

Ja,absoluut maar als ik je tips volg staat het bij Add-ons in Firefox

Comment

Ik kan het natuurlijk mis hebben,maar dat even terzijde Wat als je die add-on eens verwijderd,of tijdelijk uitzet,en dan Firefox even afsluiten en weer starten,en dan kijken of het wel goed gaat.

Comment

Wel ik dacht dat je dat eventueel zou zeggen en ik heb het alvast eens uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat het nog rapper gaat maar toch nog niet zo rap als op die andere PC die trager is qua configuratie,waar juist hetzelfde op staat qua beveiliging en waar ik zelfs geen probleem heb om Lavasoft Adaware op te starten...Hier op deze PC crasht Lavasoft altijd...met in het achterhoofd dat ik Lavasoft ook beschouw als beveiliging....

Comment

Probeer dit eens:

Zorg dat alle browser vensters zijn afgesloten,voor je dit tooltje zijn werk laat doen.

Download ATF cleaner (by Atribune) naar je bureaublad

* Dubbelklik op ATF cleaner om het programma te starten.
                              Op het tabblad "Main", plaats je een vinkje bij Select All.
                              Klik op de knop Empty Selected.

Gebruik je ook Firefox als browser:
                              Klik op tabblad "Firefox", plaats een vinkje bij Select All.
                              Wil je de door Firefox opgeslagen wachtwoorden behouden, dan klik je in het venster dat verschijnt op "No".
                              (dit verwijdert het vinkje bij "Firefox saved passwords")

Gebruik je ook Opera als browser:
                              Klik op tabblad "Opera", plaats een vinkje bij Select All.
                              Wil je de door Opera opgeslagen wachtwoorden behouden, dan klik je in het venster dat verschijnt op "No".
                              Ga naar het tabblad "Main" en klik op de knop Exit om het programma af te sluiten.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X