hallo ik denk dat ik hier niet goed zit maar weet niet zo goed waar ik moet zijn sorry daarvoor. mijn vraag aan u is, waneer komt service pack 1 van windows vista nou echt uit. dan u......
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
service pack 1 windows vista
Collapse
X
-
ergens april, waarschijnlijk op de 2e dinsdag van de maand april dus.
anders de 2e dinsdag mei.
(misschien is het handig om 1 maande te wachten met installatie, om even te bekijken of er nog veel problemen worden ervaren, en die heeft microsoft de volgende maand met een beetje geluk dan alweer verholpen)
- Citaat
-
[QUOTE=moppentappers;332467]ergens april, waarschijnlijk op de 2e dinsdag van de maand april dus.
anders de 2e dinsdag mei.
(misschien is het handig om 1 maande te wachten met installatie, om even te bekijken of er nog veel problemen worden ervaren, en die heeft microsoft de volgende maand met een beetje geluk dan alweer verholpen)[/QUOT bedankt voor antwoord op mijn vraag is zeer zinvol.
- Citaat
Comment
-
-
service pack 1 vista
ik heb die update geinstaleert op 13-2-2oo8, en ik heb er echt geen moeilijk heden van ondervonden. bij mij funcioneert alles naar behoren op kleine dingen na, zoals dat internet explorer wel eens afsluit als ik het niet wil. maar voor de rest ok... dank jullie voor de moeite.
- Citaat
Comment
Comment