Mededeling

Collapse
No announcement yet.

service pack 1 windows vista

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• service pack 1 windows vista

hallo ik denk dat ik hier niet goed zit maar weet niet zo goed waar ik moet zijn sorry daarvoor. mijn vraag aan u is, waneer komt service pack 1 van windows vista nou echt uit. dan u......

ergens april, waarschijnlijk op de 2e dinsdag van de maand april dus.
    anders de 2e dinsdag mei.
    (misschien is het handig om 1 maande te wachten met installatie, om even te bekijken of er nog veel problemen worden ervaren, en die heeft microsoft de volgende maand met een beetje geluk dan alweer verholpen)

Comment

[QUOTE=moppentappers;332467]ergens april, waarschijnlijk op de 2e dinsdag van de maand april dus.
      anders de 2e dinsdag mei.
      (misschien is het handig om 1 maande te wachten met installatie, om even te bekijken of er nog veel problemen worden ervaren, en die heeft microsoft de volgende maand met een beetje geluk dan alweer verholpen)[/QUOT bedankt voor antwoord op mijn vraag is zeer zinvol.

Comment

service pack 1 vista

ok en waar kan ik het dan vinden als het er is. of krijgt men daar een bericht over.......in ieder geval alsvast bedankt......

Comment

het wordt gewoon via windows update vrijgegeven, maar waarschijnlijk hebben wij de sp1 pas volgende maand, en met een boel pech pas in juli

Comment

service pack 1 vista

dank u wel voor u antwoord op mijn vraag. dank u.

Comment

Er zijn nog wat problemen met SP1. lees oa dit maar eens:Security.nl
              Greetings, Captain Kirk

Follow me on Twitter

Comment

nee, dat is een update die zorgt dat service pack 1 succesvol geinstalleerd zal kunnen gaan worden.

Comment

Ik had begrepen dat hij onder andere het probleem teckelde van de steeds maar weer opstartende pc na de installatie van de eerste vrijgegeven SP1. Maar ik kan het mis hebben.
                  Greetings, Captain Kirk

Follow me on Twitter

Comment

service pack 1 vista

ik heb die update geinstaleert op 13-2-2oo8, en ik heb er echt geen moeilijk heden van ondervonden. bij mij funcioneert alles naar behoren op kleine dingen na, zoals dat internet explorer wel eens afsluit als ik het niet wil. maar voor de rest ok... dank jullie voor de moeite.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X