Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan Niet Verbinden Met Website

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kan Niet Verbinden Met Website

Hallo, ik heb een vraag.

Ik kan op de een of andere manier niet goed meer deze site bezoeken: Meestal kan er geen verbinding gemaakt worden (Niet met FireFox en niet met Internet Explorer), soms kan ik nog wel op de index-pagina van het forum komen, maar verder navigeren lukt dan niet.
    En soms ziet de index-pagina er heel raar uit:

Ik kan echter wel op de site komen als ik dat doe via www.sneaking.in

Heeft iemand misschien een idee wat het probleem is en hoe ik het op kan lossen?

PS. Sorry als ik dit op de verkeerde plek heb gezet. Ik wist niet goed waar ik het moest plaatsen.
    Last edited by milan_r; 02-04-08, 16:28.

Hier werkt die site ook niet echt super ( in Firefox en IE) de ene keer laad hij wel goed,de andere keer krijg ik dat de server niet is gevonden. Wat je kan proberen is dit: In Firefox: Extra > Opties > Geavanceerd > Netwerk > Bij Buffer klikken op nu wissen,sluit Firefox daarna even af,start het weer op,en kijk op het nu sneller werkt.

Comment

Ik heb dat geprobeerd, maar Firefox geeft helaas:
      "De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server op www. doet er te lang over om te antwoorden

* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
      enkele ogenblikken opnieuw.

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
      computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver."

[EDIT] Bij andere leden van dat forum, uit bijvoorbeeld Australië en de UK werkt de site wel prima.
      Last edited by milan_r; 02-04-08, 16:28.

Comment

Dat krijg ik ook te zien.
        Wat ook wel eens wil helpen is dit: Start > Alle programma's > Bureau-accessoires > Opdrachtprompt,klik daar met je rechtermuisknop op,kies voor: 'Als administrator uitvoeren' bevestig met doorgaan.Er opent een dos schermpje,vul daar dit in: ipconfig/flushdns klik dan op enter,dit moet er staan: De DNS omzettingscache is leeggemaakt. Sluit het dos schermpje,en kijk of die site nu wel sneller is.

Comment

Oké.

Dat heb ik gedaan. IE kan geen verbinding maken, FF geeft de site met die witte achtergrond als in het plaatje in mijn eerste bericht.

Comment

Probeer dit eens:

Download ATF cleaner (gemaakt door Atribune)

Belangrijk: Sluit al je browservensters(IE en/of Firefox en/of Opera) om de tool goed te kunnen laten werken.

Dubbelklik op ATF cleaner om het programma te starten.
            Op het tabblad "Main", plaats je een vinkje bij Select All.
            Klik op de knop Empty Selected.

Het volgende doen als je ook FireFox als browser hebt:
            Klik op tabblad "Firefox", plaats een vinkje bij Select All.
            Wil je de door Firefox opgeslagen wachtwoorden behouden, dan klik je in het venster dat verschijnt op "No".
            (dit haalt het vinkje weer weg bij "Firefox saved passwords")

Het volgende doen als je ook Opera als browser hebt:
            Klik op tabblad "Opera", plaats een vinkje bij Select All.
            Wil je de door Opera opgeslagen wachtwoorden behouden, dan klik je in het venster dat verschijnt op "No".
            Ga naar het tabblad "Main" en klik op de knop Exit om het programma af te sluiten.

Comment

Ik heb het gedownload en gedaan, maar geen succes.

FF geeft weer die witte achtergrond, probeer ik op een suubforum te klikken, dan krijg ik de foutmelding dat de websiten iet gevonden is.

IE kan geen verbinden maken. Ik klik op "Verbindingsproblemen vasstellen" en dan krijg ik de boodschap dat er geen problemen zijn of soms de volgende boodschap:

Comment

nog 1 poging:

voor IE: Start > Alle programma's > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen). Kijk of de site nu wel goed werkt.

Voor Firefox: Manier 1
                Start > Alle programma's > Mozilla Firefox > Mozilla Firefox ( veilige modus) kies vervolgens om de add ons uit te schakelen,en door te gaan in veilige modus.

Manier 2:
                Start > Uitvoeren > vul daar in: "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -safe-mode ies vervolgens om de add ons uit te schakelen,en door te gaan in veilige modus. Kijk ok nu of de site goed werkt.

Comment

Nog steeds niets.
                  Gisterochtend en -middag werkte hij nog gewoon en vanaf gisteravond niet meer...

[EDIT] Met IE kwam ik op de index-pagina, ik kon een subforum in, maar toen ik een bericht wilde bekijken deed ie het weer niet. Overigens waren de pagina's niet correct weergegeven. (witte achtegrond weer)
                  Last edited by milan_r; 02-04-08, 11:39.

Comment

Misschien dat systeemherstel naar Maandag helpt?
                    Maar omdat hier die site ook niet echt super gaat,denk ik toch dat het een en ander op die site niet goed is.
                    Ik weet helaas ook niets meer om te proberen

Comment

Herstel naar maandag gedaan, maar het helpt niet. Dan zal het toch wel op de een of andere manier aan de site liggen, ja...
                      Toch bedankt voor de moeite
                      IK blijf de site dan maar voorlopig bezoeken via www.sneaking.in

Comment

Graag gedaan
                        Dan mag je linksboven de vraag nog even op opgelost zetten.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                        Working...
                        X