Mededeling

Collapse
No announcement yet.

e-mail bericht

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• e-mail bericht

Hallo,

Ik weet niet of dit de goede plaats is voor mijn vraag,
    vandaag ontving ik al 5 keer eenzelfde bericht:

Van: [email protected]; [email protected]
    Datum: 11/25/04 11:38:40
    Aan: undisclosed-recipients: ,
    Onderwerp: Symantec E-mailproxy - verwijderd bericht

Symantec E-mailproxy heeft het volgende e-mailbericht verwijderd:

Van:
    Aan:
    Onderwerp:

wat kan dit betekenen ?daar er nergens een naam opstaat weet ik niet of dit ergens opslaat ,zelf heb ik geen norton.

weet er iemand wat ik hiermee moet ? alvast bedankt.

Groetjes Martien

Virus

Zit er geen bijlage bij? Het lijkt trouwens op een virus, wat dan in die bijlage kan zitten.
    Ik zou me niet ongerust maken, maar het gewoon verwijderen. Moet je trouwens met alle onbekende post doen.
    99.9% van de computerproblemen zit tussen de bureaustoel en het toetsenbord!!! .

Comment

Meldingen van Symantec Proxy krijg ik dagelijks binnen. Maar ik heb ook Norton.

Waarschijnlijk is het weer gewoon het oude verhaal, oftewel spam.

Gewoon weggooien en verder negeren maar.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Dank u, gewoon de vuilbak in dan maar.

Groetjes Martien

Comment

Ik krijg altijd een dergelijk bericht in mijn mailbox zodra Norton een mail met virus heeft verwijderd.

Comment

Heeft dan niemand een emailadres met spamfilter ?
            Wieger Bontekoe
            Information Trends
            Budget Trends webhosting

Comment

Nee

Ik heb een email adres, maar geen spamfilter. Waarom? Kost geld en er is een prachtig programma om alles er uit te filteren.
              Ik gebruik spamihiliator http://www.spamihilator.com/ en dit haalt alles er uit.
              99.9% van de computerproblemen zit tussen de bureaustoel en het toetsenbord!!! .

Comment

spamfilter hoort geen geld te kosten. Afzetterij.. alle ISP's bieden het nu, webhosters ook standaard.
                Wieger Bontekoe
                Information Trends
                Budget Trends webhosting

Comment

yep. de mijne ook virusscanner op email gratis. die voor de PC en de firewall (McAfee) mag ik gratis downloaden in het service center.

Comment

Bij Wanadoo kost het gewoon geld. De tillers.

Comment

bij wie is dat waar ik een gratis viruschanner krijg

Comment

Bij Wanadoo blijkt het trouwens ook gratis te zijn. Ze adviseren je om een berichtregel aan te maken en een map ****SPAM*****. De rest kan je zelf wel invullen.

Comment

Wanadoo gratis?

Wanadoo iets gratis doen? Vergeet het maar. Voor een virusscanner op mijn e-mail betaal ik 1,95 per maand. Wil je anti-spam, dan betaal je daar ook een x bedrag per maand voor, met als enige resultaat dat je de aanduiding ****spam**** voor je mail krijgt, zodat je in je mailclient een berichtregel kunt maken die de spam eruit haalt en in een aparte map zet. Dat is geldklopperij. Mijn Thunderbird werkt prima met junkmail, gratis programma, gratis anti-spam, en zet het gratis in een junkmailfolder.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                          Working...
                          X