Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hisjack en andere kennen

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• hisjack en andere kennen

spyware is iets dat mij intereseert
    maar waar leer je het ,heb al zeker de handleiding van hisjack al 10 doorgenomen, wat niet wil zeggen dat je het kunt integendeel

waar kan je het leren ,je kan de oplossingen bekijken van hisjack maar dat is ook al ,het waar en waarom weet ik nog niet
    voor mij aan te melden als helper in training is te vroeg ,
    aso moet mensen hebben die logs goed kennen
    bestaan er geen boeken voor of dergelijks

Je bedoelt waarschijnlijk HijackThis. Waar: lees hier op de forums en leer van wat anderen als oplossing aandragen. Voor het leren hoe spyware/adware/malware zich gedraagt zijn er geen boeken, de mensen die deze rommel schrijven houden zich niet aan bepaalde regels helaas.

Comment

Heel wat HJT experten kregen hun opleiding in de 'Classroom' van TomCoyote.
      Je kan daar vragen om toegelaten te worden in de classroom.

Ook Spywareinfo.com hebben/hadden(?) een opleidingsruimte.

In deze Classrooms wordt je opgeleid/begeleid door HJT experten.

Edit: Merijn, de maker van HJT heeft ook een korte tutorial HJT tutorial
      Interessant als spyware je interesseert. Let wel, gebruik deze tutorial louter informatief... het maakt geen HJT expert van je!!
      Dit is slechts een basis gids om te weten wat er in je log staat. Het vervangt in geen geval de opinie van een HJT expert, maar helpt je je eigen log wat beter te begrijpen.
      Last edited by gagaman; 02-01-05, 18:52.

Comment

@gagaman,
        ook ASO heeft hier een "opleiding" gedeelte.

[Edit]Link verwijderd
        Zie antwoord van Buffy[?edit]
        Last edited by Crash; 02-01-05, 21:19.
        Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
        Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
        Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
        Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
        Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
        Branders; Plextor 820SA.
        Speakers; Logitech z5500.
        Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

waar of waneer kunnen we op een hisjack log reageren
          als we denken de (mogelijke) oplossing te weten
          aangezien we geen mod of helper in training zijn

zal ff kijken of ik ergens in belgie een opleiding kan volgen
          wie weet er iets

Comment

@ Crash,

Die link die je gaf is volgens mij alleen voor crewleden (incl. helpers in training) toegankelijk, dus niet voor Gagaman en Ibiza.

@ Ibiza,

Je kunt hier op ASO 'het vak leren'. Lees dit eens: http://www.nucia.eu/forum/profile.php?do=editusergroups

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ibiza
              waar of waneer kunnen we op een hisjack log reageren
              als we denken de (mogelijke) oplossing te weten
              aangezien we geen mod of helper in training zijn

zal ff kijken of ik ergens in belgie een opleiding kan volgen
              wie weet er iets
              Zodra je hier gepromoveerd wordt tot "Qualified helper" of je bent "Helper in trainning" en je krijgt toestemming in de "Opleidingshoek" tot het plaatsen van een antwoord.

@Buffy, niet opgelet.
              Zal de volgende keer eerst maar even uitloggen om te kijken wat er zichtbaar is.
              Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
              Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
              Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
              Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
              Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
              Branders; Plextor 820SA.
              Speakers; Logitech z5500.
              Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

en ik maar klikken op die link...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buffy
                  @ Crash,

Die link die je gaf is volgens mij alleen voor crewleden (incl. helpers in training) toegankelijk, dus niet voor Gagaman en Ibiza.

@ Ibiza,

Je kunt hier op ASO 'het vak leren'. Lees dit eens: http://www.nucia.eu/forum/profile.php?do=editusergroups
                  buffy kunnen mensen zoals ik die op spyware gebied nog groen achter de oren zijn
                  ook Qualified helper of Helper in trainning worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ibiza
                    buffy kunnen mensen zoals ik die op spyware gebied nog groen achter de oren zijn
                    ook Qualified helper of Helper in trainning worden
                    Je kunt je sowieso aanmelden om Helper in training te worden: http://www.nucia.eu/forum/profile.php?do=editusergroups
                    Je leert dan de basisbeginselen en lost wat 'oefenlogs' op, eerst eenvoudige en dan steeds moeilijker. Doe je dat goed, dan mag je 'echte' logs gaan doen die op ASO geplaatst worden. In eerste instantie moet je je antwoorden dan nog wel door een qualified helper laten controleren voordat je ze plaatst. Doe je het allemaal goed, dan kun je uiteindelijk gepromoveerd worden tot qualified helper. Zo ziet ons 'opleidingstraject' er in grote lijnen uit.

Comment

zirt er goed uit ,zal mij aanmelden en dan zien we wel

Comment

Okee! De opleiding is nog wel een beetje in opbouw, maar we werken er hard aan.

Comment

Toegelaten .

SW-killer --> afgewezen vanwege het feit dat je al moderator bent. Jij kunt per definitie al in deze secties en hoeft dit dus niet aan te vragen.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Ik moet echt een extra bekertje koffie hebben voor ik hier ga posten geloof ik. Heb in de afgelopen 24 uur meer blunders gemaakt dan in de afgelopen 3 jaar bij elkaar...

Comment

alle begin is moeilijk.
                              Maar dit forum moet je gewoon eens door spiten.
                              Ook de secties waar jij geen mod van bent zijn zeer interresant.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎