Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ip

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ip

ik wil graag mijn ip veranderen.
    (mijn ip op de computer dat je krijgt als je bij cmd ipconfig in type) weet iemand hoe dat moet
    windows vista

Je kunt niet zomaar je IPadres veranderen. Dan heb je geen internet meer. Alleen bij computers in een LAN kun zelf je IPadressen geven. Het IPadres wat jij hebt, heb je van je ISP gekregen. Je kunt toch ook niet zomaar zeggen dat je een ander adres wilt, terwijl je niet verhuist?
    amiek

Comment

Netwerkcentrum > Status weergeven > Eigenschappen > Internet Protocol versie 4 of 6 > Eigenschappen, (voor intern IP).

Extern kan je niet zomaar veranderen.

Comment

nee ik heb het niet van isp gekregen
        en het kan veranderd worden dat weet ik zeker
        en ik heb trouwens lan

Comment

Dubbelklik op je netwerkverbindingsicoon > eigenschappen > dubbelklik op Internetprotocol.
          Maar dat geldt dus alleen voor in je eigen netwerkje. Het IPadres naar buiten kun je niet veranderen.
          amiek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door amiek
            Dubbelklik op je netwerkverbindingsicoon > eigenschappen > dubbelklik op Internetprotocol.
            Maar dat geldt dus alleen voor in je eigen netwerkje. Het IPadres naar buiten kun je niet veranderen.
            snap er niks van
            start en dan netwerkcentrum en dan ???
            (ik wil een ander ip omdat mijn bijde computer het zelfde ip hebben)
            Last edited by spycid; 23-01-08, 19:06.

Comment

nee, niet start, gewoon dubbelklikken op het icoontje in je systray, dat icoontje met die beeldschermpjes.
              amiek

Comment

Start netwerkcentrum (Configuratiescherm > Netwerk en interent> Netwerkcentrum), klik op Status weergeven naast je verbinding, klik daar onderaan op Eigenschappen, klik dan op Internet Protocol versie 4, dan klik je op Eigenschappen. Daar kan je een ander IP adres ingeven, standaard 10.0.0.150, 10.0.0.151 enz. enz. Bij Netwerkcentrum > Status weergeven > Details kan je je DNS, Subnet en Gateway zien. Die kan je dan overnemen.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎